(Audio) Maqs - Det kunde varit värre
Tjena allihopa! Som många kanske vet så håller jag just nu på med mitt solo-album "Mångfald" som börjar ta form. Håller på att solla bort lite låtar som jag inte tycker håller måttet. Detta är en av dom enligt mig. Så jag bjuder på den här istället, i hopp om att någon gillar den mer än mig =) Låten handlar om vardagliga saker, och att allting kunde varit värre hur man än har det.Länk till http://www.speedyshare.com/308639309.html
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Låter hur bra som helst bro ;D Bara o fortsätta lägga upp nya låtar ;) Peeyz
Diggar verkligen din nya " stil " med mkt sång inblandat! din röst gör sig verkligen kanon till sången, och såklart rappen med! Fridens!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
tack fonzi och macke! fett att höra att ni diggar det =)
sukt fett mannen håller med snubben om sången!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gillar denna låten, men jag tycker du gör rätt i att inte ta med den för jag tycker inte den petar någon av de andra låtarna. Plattan är helt sjukt fet!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
fett att folk gillar den ändå! tackar o bugar
hahahha.. sjukt tungt max! Älskar ditt sätt att skriva, men det vet du redan för det har jag sagt 1000 ggr tidigare ;D Im out!
Man, när beatet drar igång, vilken skön känsla man får av det. Sämre blir det knappast, för låten är fet! Gillar temat och texten, och din delivery sitter skitbra. Mer comments, folks!
Hej
Tjock stil. Minns att jag kommenterade din "Jag är ingen killer" Din stil verkar genomsyras av självdistans, ödmjukhet blandat med tjocka skills. Keep it on, kommer handla albumet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fet låt! Gillar beatet och din stil du kör på, diggar din dialekt med :) /M
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
tung låt ja säger precis som antagonisten ja diggar ditt sätt att skriva fätt fätt! / MkN
om denna inte platsar på ditt släpp så har jag numera väldigt höga förväntningar på ditt album. skön text och skön vibe på hooken.
Detta är min forumsignatur
oh, vad nice att se alla tevligare kommentarer nu när man är på hemmaplan igen! skitfett att ni diggar:D
godmorgon! uppar denna lite till
tung, gillar känslan över hela. hooken gör du jävligt bra också. upp med den!
tack colin, fett att du diggar! btw! vet inte om asma har berättat det tidigare, men jag tycker du gjorde en fet insats på hans mixtape på true colors låten, skitkul o höra att du utvecklas!
jag diggar din track, inte hälften så mycket som många andra du gjort.. men ändå - och jo, jag lät colin veta. höhö
tnx asma!
jag e sjukt stuken på namn o skit, Men eru du som e med på öris video bul bla bla??.. vem av dom e du i såna fall? och vart kan ma få tag i lten "Varför"?
klaCC P20 ja, det är jag som är med i den =) jag lägger andra versen där. jag kan skicka låten i ett pm här på whoa till dig. peyz!
Detta är väldigt långt från vad jag lyssnar på vanligtvis, och jag kan knappt relatera heller - ändå måste jag säga att det är riktigt bra. Jag gillar dina texter, känns alltid ärligt och opretentiöst och du växlar mellan sång och rap på ett väldigt naturligt sätt. keep it up
tack messiah!