Otis - Gör De Med Kärlek (Hemmagjord Video)
som rubriken säger hemagjort inte särskilt seriöst men jag har fastnat för de här med redigering så jag va bara tvungen haha:D aja check it och lämna en kommentar. Fred!
du börjar ju lära dig redigering lite, men se till att vara i massor av olika miljöer och byta scen jävligt ofta för att skapa variation och visa att någonting händer, det får tittaren att vilja fortsätta kolla. annars är videon helt okej! keep it up!
typ, eller?
jo det är därför jag skrev hemmagjord, hade inga folk med mig så filmning på annat håll blev lite svårt:P men tack för tipset ska försöka styra en mer seriös video sen:)
Vet hur svårt det är att filma sig själv osv, tycker videon är okej men låten var faktiskt riktigt skön :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den var fet :) skön lyrik & flow mannen..
Aldenfalk, från 2Phat, M2P och D.S.O.T.S ;D
Feeet ;) grymt flow mannen/Keep it up /Liri
denna video var nog den bästa du gjort, synd bara att de var "hemma video" - Men keep it alive låten är tvär het!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tungt dude
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
nice :D bigup till atari haha :D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Tänk på att när du mimar eller nynnar med, gör det i takt. Du missar på en hel del ställen :( Eller så är det jag som intalar mig de för din röst passar inte till ditt utseende. Du ser inte ut att ha en sån röst, det var bättre förklarat! fett annars!
haha tobbe :D bra video för att göra den själv liksom ..
*ERROR*
haha hanut du ska bara veta vad många gånger jag blivit paff när jag sett folks musikvideo och bara hört dom innan. men visst jag är inte hundra på texten än haha så det är väl därför jag inte synkar så perfekt:P tack allihop för kommentarer
tycker låten va tvärfet, eller ja, verserna höll hög nivå, hooken kändes som om du kunde lagt bättre, och videon var ju som sagt inget superseriöst projekt så den kommenterar jag inte nämnvärt haha budgettobak i slutet där, granit och level :) step ya game up son! prince och rapé 4 life
Detta är min forumsignatur
låten va ok videon va sjusst, du kommer bli grym om du fortsätter ge mej en bärs oxå
Haha okej! Tror nog du kan bli grym på detta, ge det lite tid bara :)
älskade verserna ..
http://www.myspace.com/aiinac
Tack. haha budgettobbak ftw just nu harinte råd med annat:D
GRANIT, VIT, PORTION!
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Level och skruff(stavning) , det är livet, och otis musik dÅ!
nej scumber alla kan ju inte gilla de, har du någon konstruktiv kritik att ge mig btw? tack gubbar:)
skön låt, bra video, diggar detta! bara jag som tycker att du ser ut som Slim Shady?
www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se
hahaha de vettefan om ja ser ut sm eminem men tack för kommentaren iaf:D
Otis my maaan, den va fet ;). Är ju bara en hemmavideo men bra för att bara va det. Keep it up.
jag kan inte så mycket om videos o sånt. men för att vara en hemmavideo såg ju bra ut, låten var fet tkr ja reffen sänkte lite men en bra låt upp för de! / MkN
3.09 - 3.12 tobbe hHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHA!
Riktigt Brutala <3
haha tobbe sover ju i början också!:D tack gubbar för orden =)
Låten e ju tvärfet, helt grym!
Denna e den bästa videon du gjort, du kommer bli grym på detta, men som nån sa att du ska försöka byta miljö ganska mycke, men fan vad jobbigt att spela in dig själv helt ensam, be nån kompis att hjälpa till lite. :)
de för din röst passar inte till ditt utseende. Du ser inte ut att ha en sån röst, det var bättre förklarat! Word!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag