texten... dammar i min plånbok, jag har inga pengar alla andra festar, men jag får sitta hemma gjort det här i två år, inget utelämnas kämpar för min framgång, du sitter där och väntar dödar dig på beatet, slår dig som en insekt kyss din mick för sista gången, den får åka liksäck inget hår på huvet, sliter av mig håret stressen gär mig flintis, jag sitter här i båset du sitter där i lougen, jag tar inga droger du kan snorta på ditt koks, men alla skrattar åt dig hatar på polisen, du kan inte ta mig du kan få försöka men då lär du dra ditt vapen du kan inte se mig, luvan den är nerdragen kompis är igenkänd, så den är nerdragen sitter hela natten, gör det över beatbox kan inte sova utan drömmar om att bli nått kompis gör det skit soft, jag är ingen nitlott även om jag inte får nå chanser får det bli så inget att bevisa, gör det för min fan base gör det här för fansen som kollar in min myspace alltid ett steg framför hur jag än framför det är det fett -soft- kan inte bada i pengar men jag har passerat både dalar och älvar allting är psykiskt, klarar oss själva för jag kan undvika även klaraste smällar slå eller bli slagen, bara att välja eller bara passera svarar en älva saker kan hända, men oftast inte rensar mitt huvud, får bort allt bittert drömmer mig bort någonstans och jag korsar mitten av jorden till den platsen med kortast vinter men softa sitt ner, håller det nere kanna eller penna, på vägg eller på cd, så oavsätt du ser mig på scen eller i tunnel sprider mitt budskap och lever för stunden