piss inte kiss- 20000 kondomer Länk till http://www.speedyshare.com/458637545.htmlbeat:freebeattext20000 kondomer faller ner från flygplanså många som kan knulla utan att läsa flygbladdet finns många som har stånd juäää så låt dom knulla med en gång nusuga kuk, smiska röv, göra det sköntför varandrabara knulla, ingen som klandrar varandraen kvinna vid namn sandravill ha kuk i sejhon älskar kuk, trots hon tror hon e en lesbisk gayen homofob börjar knulla rövmedans en galning börjar sniffa höst lövyeah-själv e man cp och full på ölni står i kö, för att spruta sperma på alla silikonbröstjag e full, men släcker min törstmed mera alkoholsåg en dvärg började rappa igårhan kallades för mr little man, å droppade en låtmed t-painsjälv tror jag på glädje, medans du bara tar lsdå e helt jävla insane, insanejag skiter i normala trista hip-hop listere han som älskar att se lesbiska bitchesslicka klitoris x3galeet bra gör allt på sitt vismedans du runkar, för att få satsen i din frus glasvin/jävla svin......ps. sluta kackla, jag släpper en låt ibland, inget mer med det som Olle sa
hon e en lesbisk gay
skål
texterna kommer naturligt, när mitt huvud är fullt av snusk och konstiga tankar.