Rabbiz - Bara Fantasi
Efter ett uppehåll på 3 månader spelade jag igår in en ny låt. Den kallas Bara Fantasi och jag skrev den jävligt snabbt efter att jag hörde 360s diss till Hundsim där han sa att riktig hiphop inte är fantasi. Beatet är gjort av IceTaiL och är Super Mario bra.
Länk till http://www.speedyshare.com/196569461.html
Jag vill inte ha dig här, du vill inte ha mig här Men vi måste dela på våran värld även fast hatet är Så starkt att vi inte ens kan se varandras ansikte Men vi måste för vi har vänner i samma cirkel Och vi har en gång i tiden delat på samma tjejer Och vi har en gång i tiden varit bästa vänner OCh vi har en gång i tiden slagits tillsammans Men nu för tiden slår vi bara varandra Vad fan var det som hände, vad var det som tändes? Varför vill du slå sönder dina händer mot mina tänder? Va fan, va fan, va fan är det du gör? Varför pratar du massa skit och ropar fegt ut bög Är det för att du sa att du vill ta den i din röv? Är det för att jag sa att du är min vän tills min död Men att jag inte ens är lite lagd åt det hållet Och att jag inte har nån makt att börja tycka om kalsonger
Så jag ropar vill du vara min vän igen Kom då hem till mig och håll om mig Men om du vill fortsätta bråka Då kommer jag skita på dig finare än fåglar Och göra ditt lilla liv en gråt fest För jag tar poäng som ett språk test Så jag ropar vill du vara min vän igen Kom då hem till mig och håll om mig
Så vad tror ni, vad tror ni kommer att hända? Jag tror nog att mina gamla vänners bomber kommer sprängas Och att jag måste vända om, för vi två vet bara sanningen Och att kalla dig homosexuell, finns inget taskigare Och den bara sanningen är att du vill ha den vackraste Och det är jag, men jag kan bara vara din kamrat Så du kan inte ta mig där bak om jag inte våldtas Så våra svaga slag kommer gå fram och tillbaks Tills du hittar en vackrare karl, det lät ju bra Nu ska vi se om jag kan lösa gåtan på en braig rad Eftersom att du är gay och att jag inte vill ha dig Så beter du dig som en taskig underårig tjej Men det här har inte hänt på riktigt, det är bara fantasi Och tycker du inte det här är hiphop, får du träffa fågel skit Please battle me and i'll show you what i mean I'll make your ass mine like the candy in a vending machine
You keep believing, I'll keep evolving
|