I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Robie Ft Änglalik & Jimmi - Ställ er upp

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-08-25 23:25

[Audio] Robie Ft Änglalik & Jimmi - Ställ er upp

Linje 12 presenterar Robie - Ställ er upp featuring Änglalik & Jimmi.

Ni som känner till mig 'Robie' sen tidigare ni vet att jag snöat in mig på låtar med budskap. Här har ni en party denga! Det är inte vad jag brukar bjuda på, inte min stil av musik men jag hoppas den går hem!

Låten

Text - Robie, Änglalik & Jimmi
Rap - Robie & Änglalik
Sång - Jimmi
Mixning - Robie & Änglalik
Beat - Icetail

Låten
Låten

Älska eller hata!

Linje 12 productions

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-26 00:35
Låter ... tom ? Första intrycket ja fick ..

Men kul att se Robie att du varierar lite med stilen :) Exprimentera mera :) För de va schysst :) Men försök släppa loss lite mer :) Vissa rader lät de som att du bara la för att de va skrivet så .. Medans vissa rader hade känsla som övertygade :P

Tror jimmi´s röst borde haft annan mixning, mer fyllning i den.. Kanske ta i lite mer, få lite mer "självkänsla/säkerhet" i de ? Vet inte, svårt att förklara :P Men annars va de nice :)

Antar att det är Ängla som kör på engelska ? Bra delivery till stor del, men lät lite osäkert på vissa ställen som gjorde att deliveryt sänktes lite..

But its all good ;D Nice Track :) Blir nog en keepöör ändå :)

Peeys !
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2009-08-26 08:25
Lyssnar när jag kommer hem
Http://www.myspace.com/besononline

2009-08-26 09:22
njaa gillade inte riktigt, Robie å ängla la de skönt ^^

peace / Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.

2009-08-26 20:45
Diggade inte mixen alls faktiskt.. För mycket reverb och jobbigt choppad.

Robie var hyfsad, men tyckte inte attityden satt klockrent. Bra text och flow.

Ängla var fet på denna, brukar vanligtvis inte digga dig men din engelska förvånade mig faktiskt. Najs!

Jimmis delivery måste tyvärr slipas på. Jag vet att du är medveten om det, syrran, men säger det ändå. Jag vet ju att du är en grym sångerska, jag tror bara du måste spendera mer tid framför micken liksom. För tonerna och tekniken är det inget fel på!

Godkänd låt, men tror ni tre kan få till nånting fetare.

Keep it up!
Hej

2009-08-26 21:29
Satan! Trodde aldrig Ängla skulle klara engelskan så bra som han gjorde!
Ni andra två har jag aldrig hört och diggade inte så värst mycket heller.
Men fortsätt spotta !
Rappare

2009-08-26 22:22
cool att detta kom upp haha, bra jobbat med låten rob!

2009-08-27 10:17
Okey tack så mycket allesammans.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-27 13:21
helt okej låt lite kort å upprepande annars funkar den bre.......

2009-08-27 13:53
Fixa ny mix asså det behövs för att man ska vilja pumpa detta på fester!!

Ängla jaha du börjar få grepp om engelskan big up!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2009-08-27 14:53
Får koll igenom senare, e lite bittert folk runt omkring som inte uppskattar musik ;)

2009-08-27 16:28
Låter helt ok: ) diggar inte jimmi på reffen, hon låter lite oengagerad o deppig liksom : /. annars helt ok / Jonis
www.myspace.com/jonis016

2009-08-28 08:02
Kul, tack för att ni tar er tid att skriva vad ni tycker=) Det uppskattas.

N.M.E, mixningen är inte min starka sida men jag tycker jag fick till ett helt okey sound. Vad är det som du inte tycker om? Varför kan man inte spela låten på tex en fest? Har hört låtar med sämre ljud på fester:P

Hur som helst så kan jag inte ändra mixningen. Jag menar acapellorna är mixade & sparade

Rob.

2009-08-28 10:18
Jag ber om ursäkt robie det va mina fuckin högtalare som fukkade med mig dom va sprängda tydligen och jag va inte med i matchen utan trodde de va mixen hörde nu att den va riktigt clean faktiskt så ber om ursäkt.

Och det där med festen så va de samma sak att dålig mix på en låt spelas inte på fester enligt mig, men nu va de ju inte så...

Fan får sluta dricka red bull asså blir såhär då haha Peace Robie må bäst, så får ja la säga att det är riktigt kul att du kör lite ballin´ shiiiet Keep it commin mer sånt här mannen !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2009-08-29 07:55
Haha, ingen fara.

2009-08-30 16:35

2009-08-31 13:31
Bra shit
Dahlgren

2009-08-31 14:02
Robie låter ju som om han var efterbliven?
Blunted in stockholm

2009-09-02 10:24
Mjo det är ju något vi arbetar på i en annan del av Köping.. Jag hoppas att en dag kunna bli normal precis som du=)