J.L feat Tony Rissla - Det känns annorlunda (Mixtape teaser)
Shue här får ni en teaser på mitt kommande mixtape! Hoppas ni diggar! Lämna kommentar! :) Vers1: J.L Refräng: Tony Rissla Vers2: J.L Beat: Exklusivt av CCC Mix: Tony RisslaLÄNKEN!!! Vers1: Dagarna kommer, Och dagarna går. Benen dom håller, Men hjärtat har sår. Saker förändras, känslan är kvar. Fast i ett tomrum, Ja väntar på svar. Men hur jag än vrider, Och vänder på det. Så upptäcker jag ju, Mängder av fel. Jag tänker på det, Jaja Tänker på dig. Vatten över huvudet, Jag dränkte mig själv. Tänker inte sluta kämpa, För än finns det hopp. Tänker inte sluta vänta, Men tiden är kort. Om jag startar en grej, Ska du avsluta det? Om gud inte hör, Ska jag sluta att be? De lutar mot fel, Men jag fortsätter ändå. Jag sätter mig ner, Vänder inte om och går. Fäller en tår, Men den torkas av vinden. Om jag dör, Får jag komma till himlen. Jag somnar till minnen, Slagen av tanken. Minnen från dig, På den dagen jag fann dig. Reff: Det känns annorlunda nu. Tanken att du är borta det stör mig, Att du är borta det stör mig, Stör mig. Det känns annorlunda nu. Vers2: Dagarna kommer, och dagarna går. Benen dom håller, Och klart jag har sår. Men tiden den läker, Den läker mitt inré Fortfarande hopp, Men du äter mitt sinne. Du är nu ett minne, Ett minne som är kvar. Ska njuta av tiden, Tiden som är kvar. Liten som barn, Men växte upp och insåg. Att du baby, Ja du är min drog. Tänker alltid jobba för, Det jag verkligen vill ha. Men slutar alltid, Jag far ner i en grav. Ingen led som jag, Ingen stred som jag. Det är tyvär så, Som jag ser det idag. Men jag ler och är glad, Och jag ber och får svar. För än finns det hopp, Att få dig tillbaks. Jag slår mig till ro, Jag ska vänta på dig. Och om jag får dig, Kommer du Lämna du mig? känslan var okey, Men du tog över min hjärna. Jag är en svart himmel, Och jag behöver en stjärna. Fast i mina tankar, Måste ta mig ut. Vi två tillsammans, En saga utan slut. Men jag hoppas den blir skriven, Som jag vill den ska vara. Att vi ska leva lyckliga i alla våra dagar.
You don't know what you got, until you lose it.
Detta digga jag J.l du hade bra text samt flow :) reff va tung diggas som fan! fortsätt leverera musiken :) Whoa sov inte på denna peace bless vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
det var sådär, jag vet inte, tkr inte den riktigt fastna i mig, men det är nog för jag inte riktigt gillar den här stilen, men keep on! Peace
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
J.L, dina verser var sköna! Tycker du flowar på bra och har ett skönt delivery! Dock så känns vissa rader längre än andra när du speedar upp rösten, men man hör fortfarande vad du säger, det som spelar roll ^^ Reffen däremot gick inte riktigt hem hos mig, känns lite.. Fantasilöst? Om man kan säga så ;p Han har grym sångröst, men ah, hade nog blivit skönare med längre ref, antingen mer sång eller mer rap. Annars så var låten skön! ;D 8/10! Tjo! / W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Som jag sa på msn , Denna låten var bättre en den förra. Bättre delivery och bra flow , och jag älskar din röst nu .. mycket bättre Aggresation nu. diggade Reffen väldigt starkt. mycket bra gjort utav er 2. Texten var grym . äckligt najs . även fast det kan vara rätt lätta rimscheman då och då så gjorde ni det nice. Keep it up maynz , Kärlek och Respekt från -friZone-
dä ä näääjs brur!
Tackar för alla kommentarer boyz! :D
dagar kommer alltid och går.. Men det är big up på den här låten för er båda! Verkligen. Har dock märkt att du J.L ofta drar ut på sista ordet innan reffen.. Men annars är den tung :)
i'm just a secret
Tackar! :D
det låter helt okej , dock gillar jag inte stuket på känslan , låter lite smörigt. men har ingenting alls att klaga på, det jag nämnde är ju bara en smaksak. helt ok text osv. blesss
nej det här funka inte alls, riktigt besviken på rissla här, kanske beror på att jag inte hört någon dålig låt med honom. men det kommer tungt med han snart iaf, tony du får vara shhh om de haha, peace. /NaMo
www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se
cool!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
helt okej! Pröva att leka lite mera med flowet, blir tråkigt i längden..... Du snubblar även på ord ibland, och stressar dig fram. Men känslan är skön!
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Upp!
de va en ren tillfärlig het att jag kcikade med J.L! han bad mig och mixa och beatet gjorde att jag la en reff:) kul som fan att de diggas! Big up!
Denna var fet som fan. Diggade fan reffrängen fett mycket också. Bra jobbat !
Låter fett nice!! Håll utkik för Mixtapet. Kan falla ner som en bomb!!KEEP GOIN!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
addsen är lite förhöga ?! låter helt okej fantasi lös reff men okej. men håll utkick för mixtapet folk de kommer bli feta saker! / MkN
Tack grabbar! :)
låter bra :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
yeah=)