Rabbiz - Monstret yea mothafuckaz!!! Här kommer Rabbiz med sin seriemördar musik. Som alltid uppskattas kritik mer än slampiga tjejer. Beatet heter kick it och är jätte coolt. Mixning av Jonas NåntingLänk till http://www.speedyshare.com/697387372.htmlJag sågar och knullar hålen i likenLägger kroppsdelar i påsar som dumpas i ruinerFräta sönder dig, gömma dig i havet som DexterJag pissar på lagen och fängelset som Zodiac Killer Har planer på att ge dåliga piller till underåriga flickorOch knulla sönder deras smutsiga blodiga fittorSamtidigt som jag tar tag i deras hals med en handOch smetar ner deras ansikte med bajs och min satsDet är snart dags, ditt sista andetag kommer straxOch ser du min hårda kuk? Jag kommer till slaktJag är monstren under sängen på steroiderJag är en säker död som om du hänger med vampyrerRing 112, spring mot nödutgångDet blir död med tång och dina ögon hamnar i min kalsongDet finns inget du kan göra, när jag vill mördaDet enda du kan göra är att enkelt förgörasAlla kallar Rabbiz för monstretÄr det bara för att jag ser ut som ett?Eller för att jag är Lucifers ondare släktSom tänder eld på dagisetOch knullar liken och filmar lite xxxOch lägger ut bildbeviset på tanka fettYoutube, x videos och andra hemsidorOch folk skriker, det är bästa sexet jag har settJag är så kall att jag får Satan...Att huttra och skaka som uteliggare på gatanDet där märket som du säger är ett sugmärkeÄr egentligen rispor av min vän skruvmejselnOch jag kommer tillbaka i natt och tar ditt livMed hjälp av några flaskor fyllda med ättikspritJag är en sjuk person, allt jag tänker på är mordDen senaste jag dödade var min brors svärmorMed min kniv som är min enda och bästa vänFör varje bekant och familjemedlem har hälsat på denJag vill vara med i alla krig och konflikterJag vill att det sista alla ser är mitt ansikteJag vill stå mitt i skiten och höra skrikenJag vill se tragedin, kalabaliken och likenSkriva mördar musiken, göra nekrofil erotiken Döda katoliker, kristna och muslimer med kniven