Yngve - Inför tape Kastar upp en liten vers inför tapet! Släpper första september, håll utkik!kom ihåg, y till e ! Stor i orden men liten på jorden!ja flippar kronan, krona eller klaveödet välja väg som ja gamblade med dödenär ingen glidare har glidit in förgäveshänger på en lös tråd så ja steppar upp min swaggerhar hållit på med samma gamla flamma blandatlandat andats ramlat fuckat ur för många gångerför att stanna men jag står kvar, tro inte nåt annatja väljer väg o hip hop´en ska stannaså backa bakåt fagot ja känner elden brinna krigar in i sista stund med min vassa pennaja strävar inte efter fight o massa nakna kvinnorvill bli ihågkommen för att jag brann för någotmen alltid samma gamla samma visa redovisarstilar inte för att visa något av den ljusa sidan y till e stor i ordenja e liten på jordenmen pass på horersemptember är release sen börjar slitandetut o leta etablera nytt o kanske spela....... livey till e stor i ordenja e liten på jordenmen pass på horerLänk till http://www.speedyshare.com/951952685.html