Har kommer aven texten. Tiden rullar på fyller 20 år om någon månad// Men känner ingen glädje nu om någon skulle fråga// Vaknar varje dag å äter anti dep tabletter// Bara tanken skrämmer, timmar hos en psykolog men inget hjälper// Mamma, vad ska jag göra nu,Tunneln är för lång hittar inte ut// Jag hittar inget ljus, är det här allting tar slut// Framgången har blivit vatten över huvet för mej// Är inte längre rädd för döden, ja du hörde// Ta mej 2 år tillbaka och jag va en livsnjutare// Men vi punkten av 1 miljon kr de va där allt slutade// Ja börja stänga in mej själv, ville inte ha nån hjälp// Hade tjänat 1 miljon vem skulle kunna hjälpa mej// Ja va gudssänt det bästa världen hade sett// Tog ett bra tag tills ja fatta att ja va ett skämt// Med pengar kan man köpa saker// Du kan vara bra på simma, men kan aldrig äga havet// Its better to burn out then fade away// Känner mej som Curt Cobain// Men jag måste vara ärligt klart jag ser det posetiva i det här// Jag lever i en värld, många skulle kunna döda för att leva här// I ett varmt land,eget företag och en fet jävla lägenhet// Visst jag saknar kärlek,har aldrig tid för närhet// Vänner eller min familj, men i material ting// Har jag allt jag kan och lite till, måste göra det med stil// Är en penganarkoman, eller en pengaautomat// Nu förtiden har jag inga vänner kvar// För jag vände blad, lämna varje snubbe från min gammla stad// (Thats right) På ett blad av hat// Är så trött på detta för min pengar pratar för mig// Jag pratar mycket sällan själv, men jag älskar mig själv// Och allt som jag har byggt upp, behövde aldrig någon hjälp// Fuck that, im the best//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.