JXW Mycket bra ord från dig lo! Piss inte kiss AKA det_stavas_fel Jag vill ändå bli din vän på facebook eller något liknade!
Låt kärleken slå rot..
du e lika dålig som någon som vill bli rappare Fan, där satte du dit dig själv.
Lär dig åtminstone att hålla takten, mayn. Kommer låta grymt mycket bättre.
Dra åt helvete!
jag väntar på svar, så det blir rond 2
PISS IN THE KISS du e fan min idol...FYFAN va dåligt XD jag älskar att du e så dålig att du låter som du skämtar, du borde inte dissa selich du borde skapa crew med han och stanislaw...om han fortfarande håller på vill säga! FYFAN VA BRA!
vrf blev den här tråden ens poppis?:S fan va ni alla e weirdo! alla här på whoa kan ingenting om rapp.. men vad ska man göra? jag kan inte gå runt o lära alla?...:(
www.myspace.com/freshmanhits
asso seriiiiiiiiiiiiiiii! den här snubben e skit! kan inte flowa ingenting o hans mix e mixad.... shit! o jag tycker att jag e dålig? hmm....
vf skulle ja ? jag behöver la fan inte göra en diss till dej som inte kan rappa? här är min rad : du suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuger.. det räckte för att dissa sönder piss inte kiss.
Detta är fan sämre än Stanislav
det roliga e att ju större tråden blir, så blir det mer och mer hatare å avundsjuka folk. men det roligaste e att folk verkar tro att "piss inte kiss" kommer lägga ner å rappa pågrund av all gnäll. gnäll ni, jag skålar bara!
Battlerappare
2009-09-03 00:40
tror inte folk blir avundsjuka bara för dom säger som det är ? alla kan inte digga tråden är ju öppen för alla
JoaquinRoyale
det roliga e att ju större tråden blir, så blir det mer och mer hatare å avundsjuka folk. men det roligaste e att folk verkar tro att "piss inte kiss" kommer lägga ner å rappa pågrund av all gnäll.gnäll ni, jag skålar bara! Hahaha, sköning !
JXE du fattar väl vad jag menar klart alla får säga vad dom tycker, jag e van att kallas keff... det e ju därför jag själv kallar mej mr keff i visa låtar.
det_stavas_fel: Varför försöker du inte bara utveckla dig en liten bit? Så du åtminstone ligger i takt, liksom. :P
Dra åt helvete!
Entertainment P17 varför bryr du dig? du behöver inte ens lyssna
För det första. låten var helt jävla värdelös. Och jag tror på allvar att sellish skulle pippa dig upp och ner. alltså. killen är 13 år typ. du är vadå? typ 19? Men det spelar ingen roll egentligen. han sätter på dig även om han inte har lika bra rader. Han har taktkännsla o flow iaf =) Päyz
Upp och Ner!
han sätter på dig även om han inte har lika bra rader. jobbigt att han ska sätta på mej
Producent
2009-09-06 19:24
Freshman P18 håller med dej !!
|New Beats| http://soundcloud.com/jesperkrassman
ååååååååååh kan dom inte låsa den här tråden snart ,. Sellish förlorade och vågade inte svara. ngt mer ? :S ORKAR INTE
054 - KARLSTAD <3
haha skäms ni inte eller?
sellish skulle du inte till studion snart?
Sellish är hundra gånger bättre än dig och ar 100 gånger större ordförråd, han skulle äga dig om han bara ville
Ja orkar inte svara, men allt för många tjatar ;o Nu kommer alla "o du vet att du kommer förlora" osv, men ja vet att ja e bättre än dig o inget behöver egentligen bevisas!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
OOOH, BARA FÖR ATT DU VET ATT DU SKULLE FÖRLORA
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Sellish P13 du e en feg råtta jag har aldrig sagt att jag e bättre än dej, jag ville bara dissa för ditt tjat i mina trådar. å nu vågar du inte ens svara
Så kasssaaaaaaaaaa <333
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
vrf hjärtan?:S
Freshman P18: Han sprider lööööv i denna tråd och skapar fred, fattar du väl? du'h...
Dra åt helvete!
lägg ner med rappern förfan.. det låter SKIT! allvarligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahahaha NICE... piss inte kiss är fan skönaste MCn på whoa HAHAHA!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
herregud
Great som Tony Tiger!