[Video] Fillson - Lever som jag vill & Den finaste jag vet LIVE
Tjenare! Ställde upp i en talangtävling igår, uppträdde med två låtar. Här kommer filmer från uppträdandena! Har inte stått på scen så mycket innan med mina egna låtar så =) Lever som jag vill Den finaste jag vet Konstruktiv kritik tack :)
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
tkr inte det var bra alltså, speciellt inte det finaste jag vet. för tråkigt flow speciellt.
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
Du gjorde de bra! Lova att du vann tävlingen också fille :]
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Sebbe, man fick inte veta vem som vann, de skulle stå på hemsidan senare :) Tack ppls, fler? :D
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
känns inte som rap e din grej
det_stavas_fel - hahaha, okej, tack :)
tycker du själv att du är bra? bara för 11-13 åriga tjejer tycker du e bra?, men du vet väl att dom mesta i den åldern lyssnar på skit musik?
det_stavas_fel vad fan babblar du om? Är de ens nån som tycker du är bra? HAHAH, piss inte kiss .....du är en rolig pys du :]
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
0,3 procent av befolkningen kanske?
Dialekten låter exakt som stanislavs, det låter nästan exakt som stanislav, med bättre lyrik & flow dock.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
det_stavas_fel - Varför sitter du och grinar över att folk ber dig lägga av och grejer i dina egna trådar när du är en lika stor kålsupare själv? Gosh, bara patetiskt.. Killen är 13 bast, vafan vet du om vart han är om typ 3 år? Han kan vara en av de större ungdomsrapparna då.. Såå, knip käft om du inte kan komma med konstruktiv kritik :) Fast ioförsig, du är nog den sista som ska ge konstruktiv kritik, bara lyssna på dina "grejer".. (vet inte ens om det är värt att kallas "grejer"..) Över till filmerna: Skriver som jag skrev på msn, tycker du la lyric & flow nice, men det känns lite stelt när du står på scenen, men det är nåt som kommer :) Lite mer moves, och inte låta armen dingla som om den hade eget liv ;) ;) Aja, pz! / W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Woozy P19 jag hatar inte, eller gnäller tycker bara killen e en trist rappare men han e säkert bättre än mej, skiter la jag i. kallar mej inte ens rappare. så du tycker han e bra för han e 13 år? då e det ju du som dissar han
håller med woozy helt. grabben är bara 13 år. tror säkert nästan ingen av er rappade så bra när ni var 13 år. filmerna och uppträdandet var som sagt lite stelt kanske men tycker du är grymt bra för din ålder. jag hade inte ens börjat lyssna på hiphop när jag var i din ålder. så forsätt öva och som sagt vem vet hur du är om 3-5 år tror du kommer bli riktigt tight lycka till grabben och ta inte åt dig av människor som ger dig för hård kritik du är ju bara ett barn en så länge :) ha det nice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sitter och tycker det är lite lagom tragikomiskt att "det_stavas_fel" använder ganska hård kritik mot grabben medans han själv är skitkass på att rappa och blir spöad med hästlängder av 13 åringen hehe
helt okej i första : P flowet i "den finaste jag vet" var dock riktigt monotomt och tråkigt ;P menmen lär ju utvecklas som alla andra påpekar :
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
det_stavas_fel F0 känns inte som rap e din grej tycker du själv att du är bra? bara för 11-13 åriga tjejer tycker du e bra?, men du vet väl att dom mesta i den åldern lyssnar på skit musik? Om inte det där är hat, vad är det då? Och det är du själv som skrivit det, spelar ingen roll om du var (som du sagt i andra trådar) "full som vanligt", det var du som skrev det.
Och nej, det är ingen diss att jag säger att han är riktigt bra för sin ålder! Vafan, är du tappad i golvet av mor din eller? :S
Det är ungefär som att någon sagt att jag är en av de bättre av 19-åringarna i Sverige, skulle jag ta det som något negativt då? :S
Ålder har ingenting med saken att göra, fortfarande, han är 13 bast och han hade våldtagit dig verbalt med utskuren tunga & utslitna stämband :) Sug på den ett tag.
Bitch :*
kan inte säga att fillson är bra. men "det_stavas_fel" verkar ha en sticka i arlset som irriterar han. killen är 13 bast. hade du förväntat dig nästa eminem när du gick in i tråden eller? som andra sagt, du är stel och monoton, tråkigt flow ibland osv. men det är inget speciellt man kan klaga på, det kommer när du kört ett tag. tagga om till nästa gång istället shu /D
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
snubben fillson har klagat på mej några gånger, så varför får jag inte klaga på han personligen spelar det väl ingen roll om han e 13 år, det finns folk som e i den åldern å e mycket bättre än dom flesta på whoa, nu snackar jag om ex usa så fillson du e kass, men om några år kanske du har klass
Hahahaha, det_stavas_fel, du måste ju helt ärligt ha blivit tappad som liten.. Lyssna på dig själv innan du öppnar din otroligt stora käft, du kan varken flowa, rimma eller hitta taktkänsla.. Även om det är du själv som gjort beatet, bara patetiskt mannen.. Det finns 13åringar i Sverige som är bättre än dig, bl.a Fillson, du är förfan Svenska rappens rövhål, ingen gillar din musik! Du kan ha roliga rader, so what? HipHop handlar om att uttrycka sina känslor, om det är dina känslor du uttrycker i det du kallar dina "låtar", då skulle du behöva snabbskjuts till psyk.. ärligt.. Aja, öppna inte din käft igen, för du skämmer bara ut dig, öga för öga kan du tycka, men skillnaden är att Fillson har helt rätt i det han säger om dig, du är värdelös, förtjänar inte ens att bruka ordet hiphop.. Över till Fillson: Sure, han är bara 13 bast, sure, han har saker att lära innan han kommer slå igenom stort, men fortfarande, han är TRETTON år, han har fan hela livet framför sig! Jag är 100% på att Fillson sålt fler plattor än det_stavas_fel ens kommer släppa under samma tid det dröjer för dessa två att bli 3-4 år äldre. Smutskastad, oh yeaashh, men puss påre det_stavas_fel, du är ändå min idol när det gäller värdelösa rappare :*
mimar du bara? låter inte som du rappar ens?
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Woozy P19 låter som du är kär i piss inte kiss
scumbeer P24 Jag vet! Kan inte rå för det.. :/ Förlåt.. Men jag dras som till kassa rappare.. Jag älskar hypen dom får :( Tror jag behöver hjälp :(
piss_inte_kiss hållkäften okey, alltså helt enkelt Fillson är way mycket bättre än dig... Börjar bli less på ditt jävla bull snack. Till vidsen, tyckte du gjorde det bra, lite stelt men det kommer med åren.Hör av dig /M
Käft
värkar som någon admin tagit bort mitt inlägg, men piss_inte_kiss alltså Fillson är rejält mycket bättre än dig så lägg ner ditt jävla bull shit. Till vidsen. Tycker du gjorde det bra, lite stelt men det kommer med åren. Hör av dig /M
Käft
Eller inte, vart nått knas bugg.
Käft
mikemikemike P14 Own3d ;d
Höhö, tack så mkt alla, och ni kan ta de där me piss inte kiss i pm eller nåt Tack mike min broder å alla andra! Fler?
låter tungt med tanke på dina unga ålder :) vill också stå på scen, bra jobbat! skulle du kunna länka beatet i pm?
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
piss_inte_kiss, snälla ge dig av! Killen hade inte stått på scen med eget materialt, han har väl inte vart på micken länge. Så sluta banka ner, skulle vilja se dig på en live film! :)
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Tyckte det var rätt coolt , ser ut som du var väldigt nervös . ;P
Härligt uppträdande ändå , fortsätt och utvecklas !
btw ..
det_stavas_fel - Varför sitter du och grinar över att folk ber dig lägga av och grejer i dina egna trådar när du är en lika stor kålsupare själv? Gosh, bara patetiskt.. Killen är 13 bast, vafan vet du om vart han är om typ 3 år? Han kan vara en av de större ungdomsrapparna då.. Woooooooooord !
Haha tack som fan alla :) och det_stavas_fel , det är bara att beefa mig om du nu vill! Upp!
Bull från det_stavas_fel killen är tung för att vara 13 år.. Fortsätt kicka man! / Edda
www.eddaonline.se
dina händer flaxar och far visst 13 år väldigt duktig för din ålder
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams Drop-D Entertainment (musikförening)
Haha, thanks edda, paragraf7 och henka! upp :)
Neeeeeeejjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!
Låt kärleken slå rot..
Problem Dialekten låter exakt som stanislavs, det låter nästan exakt som stanislav, med bättre lyrik & flow dock. Haha, nu när du säger det så xD
http://Primalen.se
Hehe, upp!
Battlerappare
2009-09-02 21:17
de här va inte bra å inte rap....
JoaquinRoyale
bra gjort för din ålder=) skönt att du kommit i målbrottet också. Hör av dig om du vill spotta nå!=)
We make rap, but we live hiphop