[Audio] Silver - Enas samman En låt som har legat några månader och skräpat bara. Hade väl en tanke på att göra om den med annan mixning osv.Men släpper den som den är här istället. Kommentera gärna. Länk till http://www.speedyshare.com/232432928.htmlSilver - Enas sammanVers 1För lyckan inte kvar när tankebanor krockadetrode det var du och jag att vi va som lottade men vi spottade på allt som var fint mensanningen är den du va de bästa i livmen vi vet hur det blir, allting gick i baklås vill kunna se dig le igen och slippa alla magsår men dom kvarstår, och ingenting är annorlunda kapat våra band som jag trode varit sammanbundna---- Alla minnen målas upp... ---- Finns inget kvar ingen tröst..... Jag kan vakna ur mina drömmar dom är sanna varje gångÄr samma varje gång dom är "Ssanna" varje gång.Och jag vet att vi borde levt tillsammanståren rinner ner när mina drömmar enas samman.Vers 2 Vaknar varje natt och blir sentimentalför i alla mina drömmar kommer minnen tillbaksjag blev kastad över bord men, ingen räddadeklart att jag förstod men besvikenheten klämtadefast jag kämpade, förlora jag mot sammförståndetefter det som hänt kan jag ändå fatta tankegångenför jag vet att jag gjorde mycke misstagjag skrek och var elak när du gjorde minsta pisssak.---- Alla minnen målas upp... ---- Finns inget kvar ingen tröst.....Luften den gick ur blev en propp i respiratornsaknar dig så mycket att jag lipar hos kuratornkommer alltid älska dig vi borde levt tillsammans tåren rinner ner mina drömmar enas samman.