Entertainment - Fiffel & Båg
Mjo, nu var det ett tag sen jag langade något.. Det började med att man hade en förhelvetes skrivtorka, skrev inte en rad på 1-2 månader.. Sen så kom det tillbaka och jag skrev lite, men sen så fungerade inte mickjäveln.. Men, men. Jag fortsatte skriva och idag lyckades jag få micken att funka, så då var det dags att spela in texten jag skrivit under tiden! Jag hoppas att det gillas. Jag står för allt förutom beatet då det är baxat på hög nivå... Länk till http://www.speedyshare.com/430361391.html Dina låtar kan jag inte ta seriöst så nu får du smaka beef som en matrecensör! Nu du, lilleplutt får du smaka snöstorm när jag delar ut lika många backhands som Björn Borg din lilla tönt, du borde lära dig att skriva rader sajnad av skivbolaget.. ppfffan, ta livet av dig.. du får ingen hjälp, När jag trycker i dig mat och vevar runt ditt arsel med silvertejp! Ett fall för Ricki lake, där dom dissar skiten ur dig sedan bjuder in din brud för att dissa dig igen jag kommer pissa i din säng och sedan pippa med din tjej och sno en låda pilschner innan jag pissar i din säng igen! snacka budskap vilket jävla budskap TVI! Där har du ditt förbannade budskap! Det här är Enter, som rycker i kragen och klappar glappande käftar i takten till Bullerbybarnen och du undrar den dagen då Jockepocke puffar monsterspice- och klappar din axel för att sedan ge dig en Wunderbaum Det här är ingenting för några jävla snutsvin, "Fuck da police" på repeat med lite fulvin För det är så jag gör det, rappar bra, och där med basta ska du inte sticka upp mot självaste räpar-pappa Så Jockepocke tar tåget ner till GBG och hittas med kroppen full av GHB och THC Halvt förnedrad, dundrar jag på en filminspelning av en pantreklam och skriker ut "Knarka mera!" samt parerar, en dundersmäll från regissören som kommer flygandes, och slutar med en käpp i röven läppen blöder, men tänker bannemig inte lämna landet och trodde du annat är du fanimig knäpp i skallen för det är så jag gör det, rullar upp på höga kullar, överrumplar dom som stödjer muppar att föda ungar Alla coola killar visslar: Fiffel & Båg! och några dagar senare så får ni brinna på bål! Alla coola killar visslar: Fiffel & Båg! företaget där man hustlar coola killar av stål! det är inget jävla snack, mannen - vi ger dig en sån danskskalle att du skickar den vidare till asfalten så håll käften, ställ dig i skamvrån annars får du pedikyr med bandsåg och taggtråd är inte rappare bara för skojs skull gör detta för att leva upp till eran pojkdröm här ska jag trycka kissemurra - så förbaskat jävla stånkande snabbt att dom glömmer bort att jag är sinnesrubbad. Du får en minneslucka, när jag sparkar dig på käften- alla hatar Entertainment då jag snodde dennes tänder Fuck yeah! för att sedan söka Tandfén och bryta ner kärringen för att sparka in hennes pannben! uh, nu får du passa dina sneakers, mannen för jag kommer in och stampar fötter för minsta dravel Yeah, det här boombap rap we ain't nuthing ta fuck wit som Wu tang clan så hörru din tönt, nu får du akta dig i ytterfilen innan du får halsen prydd med ett rostigt cykelstyre För det är Enter som hustlar genom kvarteren och brottar ner din pappa för att sparka ner mot pannbenet Det här är Enter - rullar nu fram som Dunderklumpen tömmer min balle på sarre tills jag slutligen blir dum i huvet är ingen lustigkurre, jag sparkar skiten ur dig tills jag bokstavligt talat sparkat skiten ur dig och det finns ingen som kan stoppa mig från herravälde så snart kommer du få en redig smäll på käften det här är jocke han som fiser dig i ansiktet, och när jag sa det så snodde jag ditt taktsinne Alla coola killar visslar: Fiffel & Båg! och några dagar senare så får ni brinna på bål! Alla coola killar visslar: Fiffel & Båg! företaget där man hustlar coola killar av stål!
Dra åt helvete!
Nu du, lilleplutt får du smaka snöstorm wat Annars riktigt najsande flow och texten fick mig att lol'a av och till med bilderna du målar upp, som regissören med en käpp i röven! Analhumor är ju ba' för kul! Rätt duktigt rimmat mest jämt och sånt där, du tabbade dig lite vid "tömmer min balle" men det är all good och duttigt artikulerat annars- bra jobbat OppfinnarJocke! Den här tar jag nog och tankar, faktiskt
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
så jävla skön =D sparar och drar in på mp3n, PÖSS <3
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
ÄNTLIGEN :) fett längesen du droppade något bror <3333 riktigt jävla skönt flow å text du hade här ;) fyfan den här sparas lättKeep it up enter tha boy :) / Liri
skön låt :D och jag kommer upp tä däjj nån dag tycker jak, eller tyck du annurlunda? :'(((((((( grattis igen till doh väät :D <3
"filminspelning av en pantreklam och skriker ut "Knarka mera!" - Omg det är inget jävla snack, mannen - vi ger dig en sån danskskalle att du skickar den vidare till asfalten - omg igen. Fyfan vad fett detta var bland det bästa du gjort len!
Riktigt fet. Bästa du lagt enligt mig utan tvekan
grymt nice..sparas i winamp spellistan tillsammans med Rugged Man och Biggie.
You keep believing, I'll keep evolving
Trevligt att ha tillbaka dig på denna feta hustla sida på internet! :D det var bra,allt som allt, jag diggade texten rätt igenom o ditt flow har blivit bättre :D mycket nice! detta tankar man !:D "Enter da man tänker på käääz ..." - ja hoppas att det gäller fortfarande!
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
diggar verserna men reffen e trist
diggar dina rim!
https://soundcloud.com/mendelsonbits
N_Jack : Tackar där, björnen. :) Raden du inte fattade menades att jag "svingar" så mycket att det drar till en storm, men ah! sc_ : Klart ska lille Stäääfaaahn komma och hälsa på mig. :) Tack förresten! Till resten av er: Kul att det gillas. Det är roligt att skapa något för att sedan få respons som folk verkar gilla. Kul att man lyckas någon gång, liksom! Fortsätt tanka, lyssna och langa en kommentar, dålig som bra. :) Och ni får mer än gärna dela med er till vänner som inte hört talas om Enter's psykopatiska texter som drabbats av storhetsvansinne. :)
Dra åt helvete!
tungt brushän :) UPP
Konse''
Tycker att de va massor playd eller sånna rimm som man kunde gissa sig fram till. Och lite barnsliga rader,men du har mycket bättre flyt på texterna osv Tycker du ska köra lite mer multies som förr,och droppa de med detta flytet. Då skulle det bli riktigt tungt! Men överlag så är du mycket bättre nu för tiden! och utväcklas fortfarande hela tiden. One//Kalle
Kalliistudios© 2:avåningen
Tackar. :) Kul att flowet diggas, aldrig flowat på sättet jag gjorde nu, och det är väl det jag är mest nöjd med.. Gillar att jag ibland smyger in med rader som går non-stop, tycker det sticker ut lite.. :P Aja, mer kommentarer vore soft!
Dra åt helvete!
Upp typ! :P
Dra åt helvete!
Nu du, lilleplutt får du smaka snöstorm wat Annars riktigt najsande flow och texten fick mig att lol'a av och till med bilderna du målar upp, som regissören med en käpp i röven! Analhumor är ju ba' för kul! Rätt duktigt rimmat mest jämt och sånt där, du tabbade dig lite vid "tömmer min balle" men det är all good och duttigt artikulerat annars- bra jobbat OppfinnarJocke! Tycker det sammanfattade min åsikt också kring låten rätt bra =)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Du har utvecklats fedtt mycket måste jag säga, flowet och attityden diggade jag mest!
Texten har ja ju läst o ja säger de igen: tycker den e GRYÖÖM! Och den sitter på det underbara beatet perfekt!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Kul att det gillas. :) Upp!
Dra åt helvete!
Vågar man be om några sista kommentarer på denna goding, må'n tro?
Dra åt helvete!
fett grym var den Entertainment P17
Entertainment tha man who fuck's everyone with the rap . Nice bror , riktigt tungt flow, och texten var då fan inte "playd out med rimmen" Faktiskt det bästa rimschema jag har sätt hitills på whoa , riktigt kul att höra något från dig igen, var ett tag sen , och jag diggar ditt val att flowa på nu , så du får gärna "Smyga in och lägga feta rader igen" någon dag tycker jag (: , men till låten : Verserna var grymma men reffen var lite si och sådär , lite halv tråkig, och skulle gärna vilja höra Lite mer "aggresivitation" på reffen. (: för du hade samma röst nivå på reffen som på verserna , menmen, annars var det phett mayn, KEEP THIS TRÅD ALIVE! creds som fan till dig Enter , center , Whatever Puss! peace / -frizone-
dä ä näääjs brur!
tungt man;)
(\_/) (O.o) (> <)