[Video] Hundsim spottar 16 bars a-capella
Jag hakade på trenden. Och versen, den är hämtad från kommande netplayen som skjuts upp gång på gång- fan inte okej. Men men, den kommer när den kommer!(jag vet att jag flackar med bilden av och till)
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Hahaha är det så du ser ut Mr Snuskhummer :) haha skönt
Haha ´´vi går på Lidl´´ Is da shiit! :D( o detta var också bra ;) )
Haha skitbra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skön verse Jack! Ser fram emot Audio versionen i Netplay.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha i bar överkropp också!!! shit, ja blev lite småhård i jeansen nästan där ett tag baby! jag sska minsann göra en naken-video
Detta är min forumsignatur
trodde denna va specifik för mbfimg-grejen? Lite kul va den dock
hehe du ser lite nyvaken ut ;D Tyckte det lät najs som fan ! Flowet är galet! Sen så gillar jag dina röständringar som du brukar göra i dina låtar ;) hehe
Tack allihopa!Liridon , det är nog så illa faktiskt!Änglik , sluta tönta dig! Det är sjuuukt okej!P-Lex , det ser jag fram emot- när ska vi feata varandra på nakenvideosarna då!??!jaojao_ , nejdå- jag schlänger den lite överallt dit jag kommer åt bara för att!
haha riktigt ruuulllig! mer sånt här!
music is something u do, style is something u've got!
kul grej. saknade dock innehåll som ja förstod någonting av. har du text?
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
haha coolt :P
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
linneanord; Mera videos med en vild hundsim!!11meningsfull; jag langar ungen i ugnen, och bajset i munnen- och fajten på klubben, den vinner nog hundsim- satsar sparken mot pungen, på mycket äldre killar som skulle ha skrikit om jag inte stängt den käften innan jag är så jävla bra, bättre- HUNDSIM vem bryr sig om ett hjärnfel när man rapp är kunglig? så sitt ner och håll käften, nu ska jag leka doktor och sprida mina låtar över hela jävla stockholm och det spelas våldsporr om och om i min hjärna nonstop i min hjärna, för jag tycker om det dära- så om du nu taggar till, med karate kid-fighter ska du veta att jag går igång med american psycho- så knäpp igen ditt bajshål eller få nånting i det "hundsim han är cp-störd", ja- det ligger nånting i det jag är lika väck.. som stenade barn och jag är störd som fan men det finns flera som jag
Så jä*la coola låtar du gör alltså^^lyssnar på dom hela tiden:P
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
haha tungt tungt jack :D
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Man tackar för de fina orden!! Men tycker gott och väl att fler kan kika in och slänga in en hälsning om sin åsikt!
WTF?!
www.myspace.com/Sagoztyle
hahahah så jävla najs,du är helt klart udda mot alla andra på det här forumet kan man säga:)vilket är bra,för det är kul att du kör ditt eget race:> pz!
(\_/) (O.o) (> <)
Haha trodde aldrig att du skulle hänga på jackpöjken! Men du kör de riktigt najs, o du går alltid runt utan tröja eller basketlinnet >: ( haha :) Pöss pårej
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Sagoztyle LAGNAFguran1 Kul med folk som uppskattar't!Sellish Men jag ska ju jämt glänsa och visa att jag är bäst, även om alla inte fattar det pga. det ofta omogna och perversa textinnehållet :( BUHUHUUhFör bövelen ?!
Tack men nej tack!
Låt kärleken slå rot..
utan ljud ser du ut som en bakfull brat
hahahaha "men de finns fleera som jah" såå sköön :D
utan ljud ser du ut som en bakfull brat HAHAHAHA WORD xD
Baze Varsågod!oveyoman Hahahha, wtf :( sluta kivas, jag ska klippa mig så snart som möjligt!! LOVAR'TEn eventuellt sista upp, kom igen- jävligt många har tittat men desto färre har kommenterat skiten ):
"och jag är störd som fan men det finns flera som jag" Yea mothafucka!!!
You keep believing, I'll keep evolving
det här var faktiskt ganska dåligt tyvärr.
Blunted in stockholm
det här var faktiskt väldigt bra tyvärr.
Hahahha, sjukt bra med nå som sticker ut för en gångs skull! Dom två sista raderna är ju feta ;) mer sånt!
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
SEXIGT
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Jag tycker att jag är rätt allmänt bra tyvärr! Man kanske borde börja köra fjortisbloggstuket och posta en video i veckan och ba "HEIIIH ALLA HIWPHÅWPARE <333 "? Visar jag klyftan lär ju åtminstone hälften som wajnar nu istället flippa åt det positivare hållet, TIHIHI