Chasse & Henka - Vill inte se dig nåmer Hallå i stugan!Henka och jag slängde ihop en smutsig jävla låt som vi delar med oss av till erGanska snabb inspelad osv så håll till godo men den är smutsigSå flyg in på länken och snatta hem denLänk till http://www.speedyshare.com/358994897.htmlKritik är alltid trevligt vettyVers1:CHASSÄREFF : CHASSÄ OCH HÄNKAVERS2 : HÄNKABEAT: friiibiiitMIXXNING : HÄNKAVers1:jag är inte han du tror att jag ärså snälla du sluta behandla mig som skräpfinns inte många som jag så låt mig nu vadu sabbade mitt liv så snälla kan du dradu snackar för mycket så sluta med deoch regel 2 jag vill aldrig se dig merhåll dig på avstånd säg inte hejlåt mig passera om jag möter dig okeyvad ska man säga du måste vara pantaddu borde tänka efter hur du behandlar andraså vafan har man att gå miste omlivet är en sång och den slutar nångångmen jag kommer inte blicka tillbakfolk som har sårat ger jag fingret till idagjag vill inte se dig nåmerinte spela ditt spellåt mig leva ifredREFF:jag vill inte se dig nåmerinte spela ditt spellåt mig leva ifredjag vill inte vara din vänhatar dig änger dig fingret igenVers2:de här hänt att ja trampat snettoch har gått vilse i mitt tankesättjag vill inte andas härstigen möts så vi kan gå på samma väggår fram och tillbaka i ditt vardags livknuten i magen den har slagits fritanken som säger de borde vara vihar packad sin väska och bara farit förbivi var som en vägg som bara tysnatgav inget för hoppet gav inget för att lyssnavi har kommit till kanten vi har varsin sängoch tanken på oss och de var bara sexvar de rätt, jag tyckte de var helt perfektjag tror att du inte ens ser mig som ditt exinte ens såg mig som nån som du tyckte ombara för närhet men va tyst bland folkde är inte du de är bara jagom du skulle varit ärlig skulle varit brasen stod jag där utan att vara smartför när mina känslor hade tagit farttycker du om mig och du svara jaså sa du bara för att jag skulle vara gladStigen suddas ut med grus och sand jag som trodde jag var utan kraftmen allt verkar klarna upp nu i nattverkade få den dära bilden att du var alltmen de var inte sant de var inte sanningendå skulle jag vara villig att ge dig en chans igen