I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Musik VIDIO Joto Ft Lowass - Avesta WillS i reffen

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-09-01 14:01

Musik VIDIO Joto Ft Lowass - Avesta WillS i reffen

Vers 1 Joto

REFF WilleS

VERS 2 LowAss aka StefanHIMself

Länk till http://www.youtube.com/watch?v=VOLmPtp4pb0&feature=channel_page

Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams
Drop-D Entertainment (musikförening)

2009-09-01 15:35
hahahahahahahaha wtf, denna var kööng, ja var faktist i avesta för 2 helger o söp mej redlös :D

2009-09-01 15:36
så jävlaaaa kungliiigt :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-09-01 15:39
värdelöst.

dessutom var den ingen "vidio" ingen "video" heller, utan bildspel.

2009-09-01 21:57
Konstigt P21 - aa visst var det ett bild spel spela roll kul grejj bara om du har vart eller bor i avesta borde du fatta ironin i låten
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams

2009-09-01 22:02
disiple86 i Avesta kan man alltid supa sig redlös :P hehe var du här på skate festivalen då eller XD

2009-09-01 23:53
ah jag var där då, och va hos min bruds moster, sen var vi på nån krog, Det var inte Kingen utan den andra. men fullt jävla drag var det iaf :D

2009-09-02 03:06
Joto's flow och sammanhängande rader dödar tamejfan varenda jävla kärringjävel som vågar sticka upp och påstå motsatsen... Kewlt.
Dra åt helvete!

2009-09-02 17:54
disiple86 så du va på Trapper då XD för det var jag oxå så vi såg nog varandra där haha eller gick förbi varandra inte så stor plce dirr :p

2009-09-02 18:18
hahahah jah det gjorde vi säkert xD jag pratade med fett mycket folk där, så vi kanske till o med ha pratat ^^