Rabbiz - Kyrko Musik Jag skrev en väldigt rolig text, enligt mig för en vecka sen och igår så spelade jag in den. Den blev bajs rolig tycker jag :D Min hyllning till gud är gjort på ett Pappi beat som heter Nice Beat. Länk till http://www.speedyshare.com/534381979.htmlNu blir det lite kyrkomusikÅh Jesus, du är så finJag vill ha dig här, jag vill ha dig inattJag vill att du ska vara som min kattSå att vi två kan sova tillsammansSlicka mig i örat på morgonen så att jag vaknarSå att jag inte kommer för sent till jobbetOch när jag kommit hem har du dragit korkenUr vinet, lagat bak potatis, entrecoteOch till detta har du gjort bearnaise såsOch satt på en romantiskt låt, lite lågtså himmelskt gott, denna gud & underbara kockMed din enorma men ändå dunder söta snopp Och din trånga men ändå muskelösa kroppVersen är lite kort, gud kan du göra den lite längre?Nähe, men då kör vi refrängenÅh gud du är så finJag vill ha dig, jag vill ha dig i min bilÅh gud du är så godJag vill ha din sperma istället för ditt blodÅh gud du är så smartJag vill bära, Jag vill bära på dina barnÅh gud du är så coolJag var kär i dig efter första ordet i din bokVi två går på stranden och håller varandra i handenBarfota så klart för det är ju bara så romantisktOch jag kan inte sluta le, oj vad din hand var lenDet här måste vara en dröm i både HD och 3DKollar in i hans ögon, vilken vacker karlDet kan inte ha funnits en vackrare karl sen hans farHoppas att man kan få hans far att delta i en trekant?Lite incestuöst fun, det går väll anEn bild poppar upp i mitt huvud, oj vad niceOch jag råkar ramla och hamnar i Jesus famnVad tänker du på älskling skrattar hanÖh, att det är väldigt synd om snattarnaDet gör du inte alls, jag är ju allsmäktigSå jag vet alltid vad du tänker på älsklingSå vad tänkte jag? Att du vill ha-En trekant med mig och min far och jag kan sätta ihop en om tre dar