PRiMAL - Som Jag Sa Hejsan!Har precis blivit klar med min nya låt "Som Jag Sa" och jag vill ha feedback ;)Vore grymt trevligt om ni kunde säga allt bra/dåligt ni kan komma på!Det är min mest detaljerade och längsta produktion hittills och jag blev väldigt nöjd i alla fall! :DTexten:PRiMAL, vem är det? Det är ingen som vet //Ryktena på staden säger att jag är fet //Fråga vem som helst, du får svaret "Han är soft!" //Spottar några rader på beatet och jag går loss //Yes, jag tar det till en helt ny nivå //Bättre rader kan bli svårt att komma på //Rösten jag har behöver ingen effekt //Jag vet att det jag gör blir mer än perfekt //Jag fortsätter blåsa över er som en storm //Ett finger för hatare, fem för Tidaholm //Mottot jag har, "Ge kärlek, få tillbaks" //Funkar inte så bra, jag får ta många slag //Varför ska ni bara hålla på och ljuga? //Ni är bara så jävla avundsjuka! //Jag står på vår lokala scen, ni hänger på ett discotek //Jag vet att jag knäcker er, ni får höra mer och mer! //har gått 0 till 1000 på en millisekund. //Känd landet runt från boden till lund. //namnet sprids PRiMAL är här. //detta är bara början på min karriär //ryktet sprids, från norrby till flen. //Slå en signal jag kommer bomba din scen. //Drommen lever, det är här jag vill va. //Om ett tag kan det vara som jag sa! //Jag lägger det långsamt, lägger det snabbt det spelar ingen större roll //Jag flippar sönder hela beatet men jag har kontroll, PRiMAL han är sjuk! //x2jag kastar feta jävla brännare på beatet nu //Tar inte för lång tid, precis som en sexdebut. //Folk verkar tro att jag ställer en massa krav //Jag är fan nöjd om jag är bättre än stanislav //Men det spelar ingen roll, jag bara kör min grej //Det spelar ingen roll om du är kille eller tjej //Digga hårt, blejza på //Chilla framför ditt PS2 //Oj, förlåt, jag glömde berätta //Din låt är inte bättre än denna //Alla är gangsters när dom röker en femma //Dom gillar bolibompa och äntligen hemma //Snack :)har gått 0 till 1000 på en millisekund. //Känd landet runt från boden till lund. //namnet sprids PRiMAL är här. //detta är bara början på min karriär //ryktet sprids, från norrby till flen. //Slå en signal jag kommer bomba din scen. //Drommen lever, det är här jag vill va. //Om ett tag kan det vara som jag sa! //PRiMAL - Som Jag SaTack på förhand och sov inte på denna Whoa!