I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Mixtape] Nasty North - På Väg

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-09-02 20:35

[Mixtape] Nasty North - På Väg

Yeah nu är vi tillbaks med andra mixtapet för sommaren som heter "Nasty North - På Väg mixtape". Det är inte så välarbetat , men det går förhoppningsvis hem! =)

Det finns lite smakprov uppe på MYSPACEN om ni vill höra innan ni laddar hem.

annars så kan ni ladda hem direkt här : LADDA HEM

Skriv gärna vad ni tkr och tänker om låtarna =) / nasty north

2009-09-02 21:10
Dom Sa: Skönt beat. Lite platt refräng, inget tryck. Första versen var soft. Andra & Tredje verserna var helt okej. Men helhetsbetyg skön, men ganska platt.

Betyg: W W W W W

We Run This: Första snubben, lite rostigt uttal. Svenska delen lät bättre. Ante's vers var bättre, skön röst har du man. Men låten blir ganska platt i helhet.

Himlen Faller Ner: Autotune... hmm... gillar inte. Första versen, helt okej. Reffen blev helt okej pga att autotunen var helt okej mixad (ovanligt). Ante's vers var fetast igen.

Betyg: W W WW W

B.E.B Sumeringen: Refrängen är riktigt bra, coolt beat också. Sköna verser.

Bryr Mig: Temat (melodin) på beatet är riktigt trallvänlig. Bra. Vilket gör att refrängen blir riktigt bra också. Så refrängen var riktigt tung. Riktigt bra låt faktiskt.

Up and Downs: Åh, gitarr. Jag blev kär i beatet från början. Sen kan man ju alltid förstöra det med lite autotune. Haha, men låter helt okej ändå. Som sagt, uttalet är lite rostigt, men det kommer nog med tiden. Beatet och refrängen höjde.

Det Blir Nog Nice Ändå: Soft start på låten och första versen. Dock lite flowmissar i första versen, sänkte. Helt okej refräng, lite platt dock.

- - - - - - - - - -

Helhet: Helt okej låtar faktiskt. Bästa tracket var "Bryr Mig". Det var dock väldigt ojämnt. Men jag tycker det är roligt att ni är produktiva och har släppt 2 st mixtapes det här året. Det är riktigt bra jobbat grabbar. Så fortsätt med det.

- - - - - - - - - - -

Wizdom
Overkill-productions.blogspot.com
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2009-09-02 21:34
Så skare se ut alex =) jag håller med dig på dom flesta låtarna , det jag menade med att det inte är så välarbetat liksom. vi borde ha lagt mer tid på det och så men det blev som det blev och vi hoppas folk gillar ändå =)

iaf tack för att du tog dig tid <3

2009-09-03 15:06
Kom igen nu =)

2009-09-03 15:41
Orkar inte kommentera så mycket, men det var tungt! Himmeln faller ner vart tyngst imo!

2009-09-03 17:43
Ja.. Sov inte på denna Whoa.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2009-09-03 20:16
Tror att den första länken la ner så här kommer en ny =)
Länk till http://www.filesavr.com/nastynorth-pvgmixtape

2009-09-07 22:11
skön style

passar bra till ÖLEN ikväll

fortsätt kicka

2009-09-08 12:46
danke

2009-09-13 01:32
kom igen nu ! haha