piss inte kiss- fillson diss rond 2 Länk till http://www.speedyshare.com/439881153.htmlbeat: instrumentaltext:du ville ha rond två din blondiekommer gå till attack som en zombie(raw) jag tror fan jag vann första rond-jutrots jag va nyvakenjag vann å du blev sur åt sakenjag e han som ligger i otaktmen ändå så blir du krossad av min ord-slaktjag dissar dej så hårt, så du byter blöjasnart har du mitt namn på din jävla lilla tröjajag vet att du vill nå toppenmen med din röst, så kommer du bara nå bottensluta med rap, å fortsätta bloggaför som rappare så e dina rim alldeles förjävla torratrodde du jag blev knäckt av din diss-nej den va fan sämre än piss inte kiss-what i love hip-hop mandu lär va mobbad i skolan för rappende skrattar åt dina rap moves på rastenmedans jag softar i parken lite grannasitter du hemma å runkar med miketill låten boten annaå det e fan inte okej att se ut som dej- jag vet jag e kille men ser ut som en blond tjej
trodde du jag blev knäckt av din diss-nej den va fan sämre än piss inte kiss
jag dissar dej så hårt, så du byter blöja
å det e fan inte okej att se ut som dej- jag vet jag e kille men ser ut som en blond tjej