Aiiner - Lägg ner ( Piss inte kiss )
Shue, Längesen man la upp nånting hära.. men nu är det så att jag logga in hära och checka audio & video forumet, och då såg jag att den hära fucking tönten hade dissat fillson! Jag fick mig ett gott skratt när jag hörde på han! så jag var bara tvungen spela in en diss åt han =) Länk till http://www.speedyshare.com/191494982.html OBS! Låten är inspelad med en datamick! men ändå så ligger jag på en bra kvalite med ljudet! =) Texten:steppar in, kolla på ditt inlägg dissa mot fel person, håll igen din käft ey hörru mannen kan du inte bara gitta stick ifrån whoa din äckliga fitta dissa emot fillson nu har du nått gränsen styckar dig i bitar och sen lämnar jag dig du kommer aldrig nånsin bli nånting inom rappen jävla svammel, jag flippar dig på 16 rader kom igen du och jag en mot en för du har ingen stil som platsar i gemet behöver inget backup för att ens få flippa dig 12 rader nu och jag hoppas att du lärt dig nått yeapp Fred!
Battlerappare
2009-09-04 16:29
folk verkar dissa varandra för ingenting nu för tiden.. vart är hiphop på väg
JoaquinRoyale
haha jadu, men han dissar allt å alla! man blir ju less.. Skrev texten och spelade in den på högst 15 min!
Battlerappare
2009-09-04 16:30
flowet var inte bra överhuvudtaget heller....
JoaquinRoyale
Battlerappare
2009-09-04 17:04
ajävla svammel, jag flippar dig på 16 rader De är väll 12 rader?
Tror piss inte kiss kommer krossa dig textmessigt :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe tack =) men de vart lite fel med texten ;p skulle skriva 16 men de vart bara 12 =)
vad händer med whoa ? hahahahahaahhahahaahahhahahaha!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfan va kasst. sämre än Piss inte kiss
Aiiner smekte Piss inte kiss
Legal#. Truestar^
haha du har säkert snott den där texten också ..
Keep it real! Peace babe ;D "Så länge de rimmar"
vad händer med whoa ? hahahahahaahhahahaahahhahahaha!!!!!
Vet inte va ja ska säga, och vet inte vart alla andra får de ifrån att piss inte kiss är bättre? Najs aiiner =)
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Seriöst detta sög, lägg ner. Detta är inte usa du behöver inte försöka "skydda din homo" FIllson suger lika hårt som du
gahahaha.. asså denna låten lägger du upp på whoa? Skämmigt seriöst. Du kunde lika gärna gett benet till hunden direkt!
kan du ens rimma? på iaf en stavelse? ;P näe detta var pinsamt
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Va fan är de här? HAHA, vart är Whoa påväg?
The only time you feel alive is when you're dead
haha, skrattirriterande säger jag bara! hurfan kan folk tycka att jag är sämre en kiss inte piss?
du borde läsa igenom din egna text en gång till och koll vad som skiljer er åt... dina "punches" kan lika vara emot dig,
du kommer aldrig nånsin bli nånting inom rappen jag håller med, men inte du heller. iallafall inte med sånt...
står för mitt ord, då bilden blir för överdriven
Kan du inte dissa ska du inte dissa. Tror faktiskt Piss inte kiss inte tog åt sig ett dugg.
http://Primalen.se
hah, fattar it vafan alla tkr den e så kass för ? :S du ägde ju då han totalt, det är väl de som är huvudsaken ?
Martinespjuth Jojo, men att skryta om att man kan aega P.I.K trots att rappen suger är ju typ som att som kille skryta till en tjej om hur bra man är på att pissa ståendes när man fortfarande träffar lite överallt med pisstrålarna..
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
det_stavas_fel : Om han låter som ett jävla mongolid, hur fan låter inte du då?^o)
piss inte kiss krossar dig ahahahahaahhah!
http://alexsoul.com
"I dom blindas land kan en enögd bli kung"
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna
Skrev texten och spelade in den på högst 15 min! det gör man inte om man vill skapa hiphop , man ska lägga ner tid på det , man ska älska det,inte va stressad och särskillt inte göra en session eller vad man nu ska kalla det som en diss mot någon man tycker är MYCKET sämre än sig sj.... det är att slösa rader och beat-- -- vad ville du få ut utav det här vad man nu ska kalla det , det leder inte till nåt ändå...
Och nu till låten - du har ett röstläge som låter konstigt, ditt uttal är konstigt,texten är kass, kan inte säga mer än att du nog är snäppet bättre än
pissintekiss
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx