I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pinter ft Antääh - Tar över scenen (Video)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-09-05 18:28

Pinter ft Antääh - Tar över scenen (Video)

Här är en låt vi gjorde för ett tag sen, jag tycker personligen att den är bra och den har fått många kommentarer bra som dåliga på olika sidor! MEN... jag tkr den ska få en till chans här på whoa fast denna gången inte som Speedyshare utan som video, på min första spelning i kombination med låten!!! Hata eller älska bara kommentera och ge konstruktiv kritik! PEJZZ!! / Antääh

Youtube länk !

Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-09-05 18:30
Glömde säga vi kör fyra bars var! Pinter första fyra sen kör vi varranan fjärde bars om ni förstår :P haha xD pejz

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-09-05 23:26
dude, vad fan hände med synken? fet låt dock.
typ, eller?

2009-09-05 23:52
låten var skön!

2009-09-06 02:10
suuuuger kuk / G F S

2009-09-06 19:19
Tack tack, Okej chaaban när du gjort fetare låt ring maj ;)

www.AnteeMuzic.inc.se
Rappare

2009-09-06 20:50
haha fan va tråkig du är live antäh, pinter försöker liksom få igång publiken och du står där i en för liten second hand tröja o undrar när de e din tur
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Toastare

2009-09-06 23:25
gud så tråkigt. gör något bra någon gång tack, texterna suger kuk och mäjks nåh säns på vissa ställen, och tråååååkiga liknelser, damn. diggar inga av era röster heller. men det har nog med dialekten att göra, tack och hejsan
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm
till och med kameramannen tar dig i arslet.
Rappare

2009-09-06 23:44
tror varje skåningsnackande rappare att dem kan göra en låt nu ? haha nemen skitkass live video där det såg väldigt stelt ut med den andra kille som inte visste riktigt vad han skille göra , och han som rörde sig va helt still med en arm,störde mej väldigt mkt på det ... har inte så mkt mer att säga än att texten va inte bra, han på 1:42 började väldigt nice men sen så börja det gå neråt .. verkade som ni hade mer inspiration första raden på varje vers och sen så sjönk det bara , tyvärr men så tycker jah ...
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2009-09-07 10:11
Verkar som killen med kepsen verkligen inte kunde hålla takten om låten är i takt med videon, såg ut som en sprattlande fisk.
soundcloud.com/jerrones

2009-09-07 10:20
Min första gång på scen plus jag la bara adds :P, Men tack för kritik <33
Och nej Videon har int emed låten att göra igentligen:P

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-09-07 14:24
asså det är inte musikvideo , det är baqra ett youtubeklipp ,tyckte videon passa lite med temat :P men va fan det ABSOLUT INTE meningen att det ska se ut som musikvideo!
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335