Gomse - en vardags runkare mot tony montana (piss inte kiss diss) KLICKAtext:piss inte kiss han ville ha en disshan runkar hela tiden för han får ju inga chicksett wankande mongo som vill va allkoholisten liten fitta en fett porr fantasistmed as liten dick han runkar med pinsetvåga säga emot när jag runkar i din käft du är en bajs sväljande röv slickande fitt horadu tror själv att jag kommer förlorapiss inte kiss ja nu mördas hanför han gjorde fett fel att battla sin övermanskrämmer bort dig med en bad anka nu blir du slaktad och dina ''rim'' dom kommer sluta tankasdu tror du kan rappamen du är lika keff som en stumm förstånshandikappaddu blir nu dödad det blir helvetet eller himlendina ''rim'' kan man inte kalla rimenvad spelar du in med ? din mick är en pinnedu snackar om 2000 kondomernär du inte ens har knulllat vad håller du på med?piss inte kiss trodde han skulle vinnamen nu får du en fett snopp upp i fittandu är en teddy björn jag trampar ner dig som godzilladin lilla fitta sug mjölk från din mammaen alldagsrunkare mot tony montana