orkar inte skriva just nu då jag är trött som en kudde. men asmatic vet min åsikt om lyriken på han och hans kusins verser, jag gillar. kul att höra hooken här, blev riktigt mörkt och dunder! passade bra! oooh ja lyssnar samtidigt som ja skriver och helt plötsligt kom milos vers in, den är inte dålig egentligen, men känns väldigt malplacerad i denna låten, kan va din röst som skär sig eller nåt annat, ja vet inte. låten skulle varit mycket bättre utan din vers tyvärr. är egentligen inte pessimistisk, bara trött. nu blev de en kommentar trots att jag inte orkade ju! så nu får ja skriva klart då. Asmas vers skiner starkast, riktigt bra skriven vers och väl utförd. Colin ligger dock inte långt efter dock, lite simplare rim och inte ritkgit samma självsäkerhet i rappen, men du e cool, ska bli spännande att se vart detta tar dej! asså kan inte låta bli att störa mig (lyssnar igen på låten) när milos vers kommer in... låter som om han är "inklippt" på nåtsätt, jag gillar inte. din text är dock okej, men nej! melina, voice of an angel på denna!
Detta är min forumsignatur