I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Radiostyda - SKRIK [Prod. Don C] (Smakprov från första singeln)

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-09-07 03:18

Radiostyda - SKRIK [Prod. Don C] (Smakprov från första singeln)

Shu boys and girls, läget? :)

Vi håller på för fullt med ett mixtape, som är producerat av Don C från King Kong music!
Fet snubbe måste jag säga, all heder åt dig :)

Iallafall tänkte jag lägga upp ett smakprov till er som är omixat och väldigt oklart, bara så att folk som hört talas om vårat projekt ser att det går framåt!

NEDAN FINNER NI SMAKPROVET:
www.myspace.com/radiostyrda

David Forslund:
www.myspace.com/EslexSweden

Mathias Smedberg:
www.myspace.com/QewSweden

Hojta på Radiostyrda!

www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Moderator

2009-09-07 11:58
Blev lite nyfiken när Don C proddat beatet så var tvungen att checka. Och det lät bra, fastnade inte för hooken (antar jag att det var), men kan bli fet om ni mixar den rätt. Annars tycker jag det var rätt nice, lär fixa hem mixtapet! Fortsätt jobba :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-09-07 14:13
Tror den hära kan bli fet :) Keep it up!

One love SmyR
Vår musik och blogg hittar du på - http://www.smsmusic.se
Rappare

2009-09-07 14:23
kan bli tungt, gillar inte att lyssna omixat men du gör de nice brushän
DonC är tung på att prodda

2009-09-07 16:11
nice! kan bli fet som sagt.. men jag gillar inte mixningen :/:/ sry.. men upp med denna iallafall! haha =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2009-09-07 16:18
Haha, troligtvis för att den är omixad.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-09-07 16:21
jo, jag läste texten:P hahaha, blind kan man vara xD^^ men den blir nog fet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-09-07 16:50
Ramuz:
Don C är sjukt tight på spakarna, han kommer gå långt tror jag :) Tack för att du diggade, det är väldigt mycket kvar att göra på låten, reffen i början är bara ett "intro" där vi viskar i princip, det kommer bli sjukt mycket bättre med mixning & mastring och lite mer tryck i refrängen! Tack för kommentaren, peace!

Smuris:
Tack för kommentaren, vi tror oxå på denna låten! Hela mixtapet kommer innehålla tunga greyer och mindre lugna tracks. Det blir mycket house influens på detta mixtape, men vi kommer köra på tunga "hiphop beats" oxå :) Peace!

Änglalik:
Hej man :) Roligt att du diggar, jag vet att du inte gillar omixat, därför jag la upp den omixad & omastrad ;) Hahaha, nej då men sjukt roligt att du diggar! Don C är tööng, peace & love bror!

Westlund:
Tack man för kommentaren! Den är omixad som Ramuz säger ;) Peace!
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Rappare

2009-09-07 17:03
Eeeh, slänger upp en speedyshare länk oxå för er som inte pallar myspace!

HÄR KOMMER DEN:
KLICKA HÄR
www.vidsidanav.com |
Rappare

2009-09-07 23:27
Riktigt skön va den :D man blir ju riktigt glad haha :D ser fram emot denna, keep it going :)

Rappare

2009-09-08 13:27
Dgone:
Tack tack, roligt att du gillar :) Upp med denna, peace!
www.vidsidanav.com |

2009-09-08 15:52
Låter riktigt fett , nice man =D pz /Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.
Rappare

2009-09-08 19:42
Tack för kommentaren, denna förtjänar mer alltså, peace!
www.vidsidanav.com |
Rappare

2009-09-08 22:14
Kom igen nu whoa, använd tangenterna och skriv vad ni tycker, peace!
www.vidsidanav.com |
Rappare

2009-09-09 15:24
Tar mig friheten att uppe denna en sista gång, ifall det är någon som är intresserad och har missat, peace!
www.vidsidanav.com |