I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
MBFIMG Wish They Bumped Into Poeteek
Vår Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Entertainment P34
2009-09-10 19:45
N I say: Sakta in da backars. Vad får Henka's crew att bli.. "skogsnissar som åker skoter och leker med renar"? Har inte en jävla susning om varför just DOM leker street, när hela jävla whoa ser exakt lika jävla fucking dant ut i vilken jävla pissig håla dom än befinner sig i.
Till låten så har du ett najs flow och en kaxig min som utstrålar sig av självsäkerhet. Bra att du tror på dig själv i alla fall. Keep it up.
Dra åt helvete!
Borttagen
2009-09-10 19:50
Det är bara dom jag har sett hur dom beter sig utanför micbåset, för dom la upp den där videon där dom just springer omkring i skogen och leker OG, jag talar till dom för jag har ingen aning om hur resten av whoa ser ut, men om folket känner igen sig och tar åt sig av det jag skriver, Bra! det behövs!
Tack
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Entertainment P34
2009-09-10 19:56
Jag har sett deras video också, men so what? Låt dom köra sin jävla stil. Vill dom ta några schyssta bilder till tex omslag, varför ska dom inte få det? För att dom bor i norrland ska dom alltså bli tvugna att ha ett omslag där dom sitter på vardera skoter/ren eller vafan menar du? Dom är helt normala killar som flummar runt och letar efter schyssta spots att ta bilder på. Ser inget problem i det. Och jag begriper inte hur du kan se något problem med ett par ungdomar som flummar lite? Men jag antar att allt ska vara G och dead serious för dig. Men av vad jag tycker: Låt grabbarna få leka sitt egna liv utan att någon ska tracka ner på dom? Ain't hatin', jus' sayin'.
Dra åt helvete!
Borttagen
2009-09-10 20:05
Yup det är dead serious för mig, för där jag är från har man offrat sitt allt för att hip-hop ska tas på allvar, och om dom grabbarna ska ge "hip-hopare" ett så pass oseriöst rykte säger jag upp mig från hip-hop musiken, kalla mig soul-musiker istället för rappare... People's gotta understand what hip-hop's all about, cuz if what they do is hip-hop, i dont wanna be part of it.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Entertainment P34
2009-09-10 20:13
Då kan du ta ditt ledsna lilla ansikte och signa ut från Whoa direkt, min vän. Hela scenen är såhär idag, och så kommer den antagligen förbli. Och du borde kanske lära dig att släppa på skärpet lite? Låta grabbarna få skoja runt om dom känner fört.
Dra åt helvete!
Borttagen
2009-09-10 20:15
Nah för jag ger aldrig upp! TASQ's got a task to fulfill!!!1
Entertainment P34
2009-09-10 20:18
Well, good luck with that!!!!!1111one.
Dra åt helvete!
Borttagen
2009-09-10 20:23
keep yo lip stiff, keep yo fist clenched
some times you gotta kick your way through this bitch
niickees P34
2009-09-10 20:46
Lite off-topic i början... Vad har hans moves med 'wigger' att göra? Rätt tydligt att c.a 90% i tråden inte har den blekaste aning om av vad de snackar om.
Till versen; låter grymt bra; gillar ditt uttal & känsla samt attityden till texten.
Jobbigt dock att det är lite osynkat :p
pz
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!
http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Borttagen
2009-09-10 21:01
Tack så mycket!
A-M-C F35
2009-09-10 21:11
hahahahahahahaha
http://www.myspace.com/amcforlife
http://www.myspace.com/centralskolan
mikemikemike P31
2009-09-10 22:58
Så man är onormal för att man äger streetwear kläder och bor i Norrland?
Fjant.
Käft
anna_m_maria
2009-09-10 23:11
hmm.. du menar alltså att man måste komma från betongen för att kunna glida runt i sin tjocke brors byxor och skriva rapptexter. att ha det svårt ställt (ofta det hiphop handlar om).. offra allt för musiken, snacka slang med sina päron och verkligen älska det man gör. du har inte tänkt på att en norrlänningen kan ha haft det svårt ställt, har en tjock bror, älskar hiphop, kommer från ett tattigt ställe och snackar slang? vad är slang? slang är inte "SHUUUUU BREEEEE" i grunden. slang är när man vrider och vänder på ord, så i själva verket är en norrlänning fan så mycket mer äkta när dom säger "ja'nte bitter, int'!" än dig som säger "knah mean?" hajaru? sluta snacka så jävla mycket. greppa din mick, reppa det du står för och hälsa din tjocke bror! ok?
nä nu ska jag beställa ett par eckö-skor! pz
ramuz
Moderator
2009-09-10 23:35
Men förihelvete vad alla andra ska ta åt sig också? Bara lägg ner och kommentera låten istället, Poeteek och Henka hade sin diskussion och låt det förbli så bara, börja inte hacka på någon här nu.
Tycker videon är fet också, kul att någon gör lite annorlunda musik än det som oftast släpps nu för tiden!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Borttagen
2009-09-11 00:08
man, lite mer känsla och tryck alltså.
sen fortsätt på engelskan och försök inte så mycket!
sen skriv en fucking text alltså, säga saker gör alla liksom, att ha någonting att säga är däremot mer sällsynt. så säg någonting istället för att löjla dig med sånna där texter bror...
gillar attityden och självsäkerheten dock!
Borttagen
2009-09-11 16:06
HAHAH
ENTERTAINMENT
!! Driiiiiiver du med mig?!
"Hela scenen är såhär idag"
Hhahahahaha fuck yall fake mc's...
Borttagen
2009-09-12 17:43
anna_m_maria: all i heard was... WHIIIINE WHINE WHINE WHINE WHIIIIIINE! ...jag är ledsen, men det spelar ingen roll om man har det svårt ställt eller tjocka bröder (låt mig tillägga att baggy "modet" kommer inte från överviktiga familjemedlemmar utan det kommer från att dom bara hade en storlek på fängelsekläderna i USA förr, dvs 4XL), hip-hop är mycket mer än det! varför ska man automatiskt börja rappa för att man har det svårt ställt? är man från norrland och har det svårt är det otroligt mycket mer trovärdigt om man uttrycker sig i norrländsk musik! om en balines har det svårt och vill uttrycka sig genom musik tvekar jag på att han kommer göra det genom svensk schlager iaf, han kommer nog skriva en fet låt med 3 m långa marimbas och förgyllda gånggångar...u feel me?
Tsun: texten är väldigt väldigt deep, på ett ironiskt sett. read between the lines son!
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»