Dahl Diggar röstläget! Ditt delivery är skönt, man hör att du sjunger från hjärtat, var nåt enstaka tillfälle det lät som du fick en liten flowmiss (inget jag märkte förrän tredje genomlyssningen). Texten är skön och även fast jag inte hört andra låtar med dig tycker jag att du passar perf på det här beatet, och förmodligen på beat som liknar detta.Änglalik Som vanligt diggar jag ditt shit! Reffen blev tung som fan tkr jag! Trodde först (med tanke på låtnamnet) att det skulle vara autotune på antingen ref eller verser, tack Gud för att det inte var så ;) Ditt delivery är fett, diggar röstläget som fan! Dock så tycker jag personligen att du är skönare på verser, vet inte varför jag tkr så, bara tkr det ^^Eslex Aldrig hört dig eller Dahl tidigare, men båda två var grymma på det här beatet! Diggar även ditt röstläge, flowet sitter bra, deliveryt är nice, man "hör" känslorna som ligger i texten vilket är grymt! Lyricen är tung! Låten var riktigt skön! Keep em' comin'! Alla tre! ;D Peeze! / W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.