I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dahl med Eslex & Änglalik - Vart är min lycka.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-09-08 14:07

Dahl med Eslex & Änglalik - Vart är min lycka.mp3

Ny låt tilsammans med Dahl & Änglalik!

Vers1: Dahl
Refräng1: Änglalik
Vers2: Eslex
Refräng2: Änglalik & Eslex
Mixning: Var och en för sig.

NEDAN FINNER DU LÅTEN:
KLICKA HÄR
KLICKA HÄR
KLICKA HÄR

Tyvärr vet jag inte om Dahl har myspace eller liknande, det får du fylla i själv :)

www.myspace.com/aanglalik

www.myspace.com/eslex

Hojta på oss, peace!

www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Rappare

2009-09-08 14:08
Fel på min myspace länk, det ska vara www.myspace.com/EslexSweden

Hojta på oss, peace!
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Rappare

2009-09-08 14:33
riktigt bra faktist, sånt här kan man lyssna på hela dagarna ;D bara att fortsätta så :) längtar till SKRIK kommer :D Pz

Promotor

2009-09-08 14:40
Denna låten är ju riktigt riktigt skön! finns det nån anledning till att refrängen får mig att tänka på "byz - why do we always fight"? ..

2009-09-08 15:46
Tackar, Mer ! :)
Dahl, bah gör mitt bästa.

2009-09-08 18:28
Underbart. Reffen var störtskön och verserna hur bra som hellst!

Good Job
Evangeliet
Rappare

2009-09-08 19:41
Skämta inte, 59 downloads och 3 kommentarer :S Blir fan lite besviken nu, peace!
www.vidsidanav.com |
Rappare

2009-09-08 21:14
riktigt nice killar. detta läggs in på moben <3
dä ä näääjs brur!

2009-09-08 21:53
Blir fan lite besviken nu, peace!

det är whoa^^

dock är den jävligt fet, så folk ska inte sova på denna
ängla gör bra ifrån sig på reffen
verserna sitter också bra, big up :)
http://www.youtube.com/user/jungsubprod
http://www.twitter.com/jungsubmusic
Rappare

2009-09-08 23:31
Tack så jätte mycket för att ni tog er tid att kommentera låten, men det saknas 100 kommentarer om man räknar lite snabbt på download´s :P Haha, whoa är fan soft ;) Peace!
www.vidsidanav.com |

2009-09-08 23:40
skön låt alla tre gör ett bra jobb =)
Stay strong
Rappare

2009-09-09 11:54
Tack som mkt :) Peace!
www.vidsidanav.com |

2009-09-09 13:37
Dahl
Diggar röstläget!
Ditt delivery är skönt, man hör att du sjunger från hjärtat, var nåt enstaka tillfälle det lät som du fick en liten flowmiss (inget jag märkte förrän tredje genomlyssningen).
Texten är skön och även fast jag inte hört andra låtar med dig tycker jag att du passar perf på det här beatet, och förmodligen på beat som liknar detta.

Änglalik
Som vanligt diggar jag ditt shit!
Reffen blev tung som fan tkr jag! Trodde först (med tanke på låtnamnet) att det skulle vara autotune på antingen ref eller verser, tack Gud för att det inte var så ;)
Ditt delivery är fett, diggar röstläget som fan!
Dock så tycker jag personligen att du är skönare på verser, vet inte varför jag tkr så, bara tkr det ^^

Eslex
Aldrig hört dig eller Dahl tidigare, men båda två var grymma på det här beatet! Diggar även ditt röstläge, flowet sitter bra, deliveryt är nice, man "hör" känslorna som ligger i texten vilket är grymt!
Lyricen är tung!

Låten var riktigt skön! Keep em' comin'! Alla tre! ;D

Peeze!

/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-09 14:53
soft låt.
mhm

2009-09-09 15:49
Riktigt fett

Rappare

2009-09-09 17:12
Tack så mycket grabbar :D Jätte roligt att ni diggar, kollade på speedy nu, This file has been downloaded 154 times, grymt att många tankar, synd att inte fler tog sig tid att kommentera, peace!
www.vidsidanav.com |

2009-09-09 20:58
Tack alla, sjukt kul att ni diggar :),
Dahl, bah gör mitt bästa.

2009-09-09 21:06
Helt okej låt.
Gillar dock inte reffen då första hälften faktiskt låter skit..
Vers 2 av Eslex va fetast.
Aldrig gillat Dahl men det lät väl ok..

Rappare

2009-09-09 23:00
Tack som fan Donk1n, roligt att höra att du gillar :) Peace!
www.vidsidanav.com |
Rappare

2009-09-10 14:24
Upp?! Peace!
www.vidsidanav.com |