Käääz ft Pussy Tiv - En låt.mp3 (hennes första låt) Shue alla !var länge sen jag droppade nått och igår skämtade min kompis om att hon skulle rappa , men jag tog det seriöst så jag satte mig och skrev text åt båda eftersom att hon inte hade rimmat nått sen första veckan i 2an.mixen står Lazy/linneanord för , nån av dom iallfall ! haha:D detta blev då resultatet: Länk till http://www.speedyshare.com/144649643.htmlText:käääz:en crazy kille,som har hoppat ut ur papperskartongeroch kastat vattenballonger med mina tangakalsonger är lång och smal,men äger dock ingen tvättbrädacoca-cola company bidrar ju till min fettvävnadEmma:du suger mer än vad jag gör när jag gör Bj'sen mogen kvinna,18 år, som gör en feet hitjag langar ju den dära rappen som blir tvärfetsom dom med downsyndrom eller andra med hjärnfelkäääz:så lyssna eftersom att det är käääzidy käääzmitt shiet är bra medans erat är wackidy wackså upp med fem i luften ,HIGH FIVE SVININFLUENSANvåran stil är bättre även om vi lämnat stilen hemmaEmma:mitt namn är emma,sorry jag glömde att säga detär hon som kommer slå dig medans alla tjejer serså grabben bäst du passar dig din lilla bättyboyså du nu inte går upp i rök som en gävlebockkäääz:jag är jävligt tjock,eller nej jag mena ju rappensom spottas ut av den stammande rappande grabbenvi är finsmakare klart som fan vi klunkar vin detta var då käääzidy käääz med tjejen Pussy Tivaja säg vad ni tycker haha.. pz! ge oss konstruktiv kritik! oyeah!