I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hundsim - Hej, Jag Existerar!

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-09-08 21:49

En 24 rader lång kvällsession där jag är lite våldsam och macho av mig. Jag kör med en lustig röst och micen är en hora som behöver tyglas (och fixas, jag får damp på den atm). Menmen, håll till godo alla som behövde återupptäcka att jag existerar!

Beat: Anno Domini - Puppet Master

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-09-08 22:37
Titel passar inte in med låten, men det kan man inte förvänta sig när man lyssnar på dig!

Ja skär dig som emo´s ja skär dig som Jack the ripper (stavning?)

- Hahah den va riktigt gröym tyckte ja, fick ett litet skratt då!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-09-08 22:40
håll dig i övrig musik tack

2009-09-08 23:26
Sellish
där var jag busig!

scumbeer
varför?

2009-09-09 17:33
Meh, upp och kommentera!

2009-09-09 18:20
"Din platta är ett slöseri med pengar som en nitlott"

Tack nu kom jag på att jag köpte en triss idag...och ja det var slöseri..:(
You keep believing, I'll keep evolving

2009-09-09 18:23
Diggas inte..
Vet inte varför, men har aldrig riktigt diggat dina låtar, det är något med din röst som får mig att trycka stopp och radera filen/länken dirr..

Du har grymma texter, definitivt, men ah..
Ska försöka klura ut vad som får mig illa till mods med din röst ;p

Pz!

/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-09 21:36
rabbiz, klart det var! som om jag nånsin skulle tala osanning?!?!

Woozy, kanske den ofta bristande känslan i rösten som jag själv är medveten om :/ annars har jag fått höra (i de verken med mer känsla) att jag har en enligt den allmänna opinionen shoft röst. men men, alla har vi olika smaker! klura på duuu!

upp för i helvete ):

2009-09-10 04:03
klockren text

2009-09-10 16:39
tack så mycket!

2009-09-10 17:44
Har lyssnat igenom fler av dina låtar, och det känns som att det är det med att du hela tiden gör något med rösten (förvränger osv,) som gör att jag tkr att det låter knääs..,

Men ah.. Det är ju som bara vad jag tkr ;p
Står fortfarande fast vid att dina texter är grymt sköna, men skulle vara nice att höra någon låt där du körde utan att förvränga rösten till något mörkare, ljusare osv, bara körde din egen stämma ;p Om du hajar? Jag tappa bort mig själv xP

Men ah..
Allting kan ju inte diggas, men keep em' comin', finns många andra som diggar ditt ^^

Pz!

/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2009-09-10 18:07
låter som du försöker låta som kaggen, trist.

texten var verkligen ingenting speciellt, skit tråkig tyvärr.

förväntade mig något coolt och vrickat när jag läste vissa kommentarer, men nope, nödrim, kassa rim, inga roliga rader, ingenting som imponerade mig, du försöker ju vara rolig iaf

"du är en råtta, jag är en björn, så vem är den större mannen?"

- inte du iaf? du sa nyss att du var en björn.
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm
till och med kameramannen tar dig i arslet.

2009-09-10 18:31
Hahaha. Riktigt GRYMMA texter. Diggar dom skarpt. Grymma punches som fan, och det här är fan det bästa flowet du någonsin fått till. Snyggt skapat! Här ska hudas!
Dra åt helvete!

2009-09-10 19:15
Haha, skit i vad dom andra säger! Haha du har humor! Fortsätt kicka, I like it!

2009-09-10 22:37
Woozy; shoft med nån som langar riktigt konstruktiv kritik utan att snöa in alltför mycket på det negativa :) joo, jag gillar att leka med rösten- och ibland blir det tyvärr bara känslolöst. men vi får se om det nån dag dyker upp en låt med ett relativt normalt röstläge från min sida :D håll utkik!

robinjohanssons; i lol'D

Entertainment; hudas? ): TACK MANNEN YO BREH, HÖGAFFEL REPRESENTIN'!

PKing; Här ska kickas hjärnet, ska förutom att spela in till netplayen i helgen kanske recca en ny låt med Po/Sajfer :) Håll utkik!

2009-09-10 22:57
Vafalls, jag är säker på att jag kommenterat denna? o.O

Fätt som fan :D kuliga rim, flowet sitter fint och beatet är ju magiskt. Anno Domini får lajf typ!
Pösspåre!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Poet

2009-09-10 23:08
Tycker denna är jävligt mysig.
beatet är gudomligt och texten är bra för o va' ganska snabbt skrivet ^^,
skönt flow

keep it up boii! <3
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2009-09-12 01:28
Hello!

Det känns som om du utvecklas för varje låt du gör. Detta måste vara din bäst flowade låt (kan man skriva så?). Jag tycker att du flyter bra som ett lik i vatten! Riktigt imponerande att höra, faktiskt.

Att du gör till din röst gör mig ingenting då du faktiskt låter bra. Jag tycker att man ska äventyra med sina stämband ibland!

Texten var fin som snus! Du skriver alltid väldigt roliga och lyssningsvärda texter, men oftast pajar ditt flow, och det låter stressigt. När du skriver och flowar såhär så hänger man (läs: jag) med mycket lättare.

Beatet var tungt! Känner igen det!? I alla fall.. du borde köra här oftare! Det är såhär jag vill höra Hundsim! Ett lugnt flow, välskriven text (kanske inte just DENNA, men jag vet att du kan) och att du leker med rösten. Då gillar jag till 99,99%!

Fortsätt med det du gör!