Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Tycker inte att det lät sådär jättebra, inget jag skulle tanka och pumpa, men du tog han definitivt ;) Bättre kritik kommer! Ville bara uppa så jag inte tappar bort tråden sen xP / W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej, tack! hoppas det kommer hehe. peace!
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
detta har bara börjat bli töntigt..
ja vet, men ville va med :P
mhhk Det blev töntigt redan första gången PIK droppade en låt i det här forumet.. Whoa har börjat spåra ur, precis som Frizon, men vad kan man göra lixom?Makk-E Ville inte droppa "riktig" kritik förrän jag hört något mer från dig, lyssnade precis på din andra låt, och du har potential, känns bara som att acapellan ligger lite väl högt. Gällande dissen så tar du fortfarande PIK, men det känns som att du stressar lite väl mkt på vissa rader, rimschemat var inte sådär hyperbra, men som jag förstått är du ganska ny inom musiken? :) Som sagt, du har potentialen! Träna, träna & träna! Samtidigt som du tränar på att rimma, flowa osv, träna på att mixa oxå, känns lite som att mixen är halvkrasslig när den kunnat bli så mkt bättre. Keep em' comin' mate! ;D / W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Woozy: Tack mannen! Jag började för ett halvårsen ungefär tror jag. Jag kände att acapellan va för hög också på den andra låten, den stog på 100, men jag ändrade den till 75 och adlipsen till 25 så tyckte jag det blev bättre men kanske skulle sänk den till 50 :/ tack för att du kritiserar :) PEACE
Bara prova sig fram, när jag själv mixar brukar jag kolla hur acapellan ligger både med relativt hög volym och jättelåg volym, på så vis märker jag om den behöver höjas eller sänkas ^^ Fast, det är bara mitt sätt att kolla, hatar verkligen equalizer-grejerna i programmen, även om dom visar att det ligger bra och grejer kan det ligga helt stört ;p Np mate, bara glad om jag kan hjälpa till ^^ / W
Woozy "börjat spåra ur". det spåra ut för länge sen. sen tyckte jag faktiskt att "pik's" dissar var roliga till en början.. men att han makk-e slänger en diss verkar mer som ett liten försök till att få hype.
Jag söker inte hype, jag dissa han för att de va kul
mhhk Yep, det har du rätt i, men fortfarande, vad kan man göra åt det? Man kan ju inte precis be admin blocka alla puckon -.- PIK's dissar var roliga, ja, texten var rolig, ja, men anledningen till att PIK dissade de han dissade var för hype.. Sedan så fattar jag inte varför Makk-E skulle dissa PIK för att få hype när han skulle fått fan så mkt mer reaktion av alla Whoaiter om han t.ex dissade Fonky Fresh, RMK, Sober eller någon annan av de "större" rapparna -.- Men jag hajar din poäng, dock så är de flesta som dissar någon på Whoa bara ute efter fame, såatt... Sluttjatat från mitt håll ^^ / W
Att mhhk är lite småkär i PIK var ju ingen nyhet... Men du, Makk-E, tog han definitivt. Fast säg mig, vem fan kan inte ta honom? :)
BortglomtBarn Hahaha, aa men jag vill att han ska dissa mig och se vad han säger :P det är därför jag gjorde en, haha ;D men de va mest kul grej och jag spelade in den på morgonen så är värsta tept i näsan :)
Battlerappare
2009-09-09 15:03
vad var anledningen till denna ? känns som du kanske dissar han för att du inte kan ta någon annan?
JoaquinRoyale
JXE Vem ska jag dissa? mr perfekt :)
sluta med dessa dissar. gör riktiga låtar, visa eran talang genom seriösa låtar ist inte någon jävla diss låt. SKÄRPNING
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Okej, jag har lagt upp andra låtar. detta va på skoj
Battlerappare
2009-09-09 15:28
du dissar vem du vill men kanske dissa nån med en riktig anledning å någon som är på samma nivå eller bättre finns ingen å dissa folk som är sämre , eller?
JoaquinRoyale
Jaja, jag tycker bara det är lite för mkt , hur länge har detta pågått? typ länge......
Vi dissa han, eller svarade på snubbens diss... Nu dissar ALLA honom.. Haha varför? Rätt kul ändå.
Käft
hahahah, vet inte :P hade typ lust ^^
men anledningen till att PIK dissade de han dissade var för hype.. Och du dissar Piss Inte Kiss för att få hype, det luktar lite dubbelmoral här i tråden tycker jag :S Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
dissade inte för att få hype, helvete va alla stör sig. Det va en kul grej okej :) peys
Men du fick hype, grattis men jag tycker inte du förtjänar så många kommentarer på denna :P Haha. Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
forslund35 P19 Hahahah, vafan snackar du om? jag har inte dissat PIK? :S Du quotade slutet på mitt förra inlägg -.-
Toastare
2009-09-09 18:16
Vi dissa han, eller svarade på snubbens diss... Nu dissar ALLA honom.. Haha varför? Rätt kul ändå. det var rätt många som dissade honom innan eran diss också
låten; tyckte inte den var speciellt bra. skit tråkigt att folk tar honom seriöst, det är ju ett skämt.
texten var skit tråkig, pretty damn wack + massa flowmissar. fast du säger att du hållt på ett halv år, ett halv år är väl tid nog att lära sig iaf lite bättre flow och text om man verkligen vill.
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.
Hahahaa, men jag menade inte du utan andra snubben mackeee eller vad han hette som dissade :P URSÄKTA MIG för felet, får skylla på weedet eller nått :P Hahahaha, peace!
Hahahah, ah okey ;P Chill chill, tänkte bara vart du hade fått det ifrån xD Bless! / W
robinjohansson hahaa tror du jag tar åt mej att ni klagar på låten när jag skrev den imorse och spelade in den snabbt hahahaha , varför ska jag jobba på 1 vers som bara är för skoj skull för att dissa en som inte kan rappa ? hahaha ;D
Battlerappare
2009-09-09 18:56
kvalite före kvantitet varför en s släppa de bara för de är en kul grej tror inte jag är ensam om att tycka att du försöker få lite hype för alla kometerar i dom här trådarna
JoaquinRoyale
Allvarligt talat så skiter jag i det. Söker ej hype kommentera inte denna mer, peace!
JXE, du avundas bara jävla fjant!
haha, att du ens lägger ner tid på den där snubben? skämmigt...
kvalité före kvantitet varför ens släppa de bara för de är en kul grej tror inte jag är ensam om att tycka att du försöker få lite hype för alla kommenterar i dom här trådarna Tanken slog mig så fort jag såg tråden.
Hur som helst.. Löjligt och så sjukt dåligt..
onödigt att dissa nån som 'r bättre än dig själv pajjas! offbeat 24/7
http://alexsoul.com
Woozy P19 jo klart PIK söker hype också. alla som dissar utan anledning brukar oftast göra det för få hype. men skulle Makk-e dissa någon större whoait så skulle han bli hatad å alla hade börjat ignorera hans senare låtar som han kommer släppa. iaf vad jag tror.BortglomtBarn P19 om det inte var någon nyhet, varför ta upp det?
men snälla ...
http://www.myspace.com/akaamusik