upp!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
tack alla! tony rissla med två S!!:)
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
upp!
Grymt jobb Magna! Ser emot fler mass-sessions från din sida! /Haaris
Haaris & Wallin, Kombinerad kombination! BAM
Skivsamlare
2009-09-12 09:14
aa, bra grejer detta :)
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Lyricist
2009-09-12 11:14
Beat: Beatet är fett tuungt alltså, lite enformigt, men ändå riktigt fett!Magna: Skönt flow, ganska mycket punch tycker jag, hårt som fan. Rösten låter dock lite "pipig" men fett som fan.Tony Rizzla: Ditt flow Tony, det ska man inte skojja med, så sjukt bra. Jag gillar din röst och din text som vanligt. Du är tung om du så skriver sagor.Pikku: Likt de andra flyter du bara inte sjukt bra, tycker din röst är ganska nonchalant också, vilket passar bra!Grizzly: Bra flow, du kan din sak som de andra. Rösten är lite annorlunda, men fet.Dumhet: Du är snabb, skön text, men jag tycker att din röst låter lite enformig i vissa tillfällen, men bra.nMe: Du är duktig, på engelska och du har bra uttal. Bra röst osv.Änglalik: Snabb, bra flow och skön text , låter härligt!danielb: Älskar din text, det låter tungt till beatet. Passar bra, och ditt flow är skönt, riktigt bra, en av de bättre!Juiz: Gillar din text som fan, flyter på beatet perfekt. Riktigt bra, vart fan har du varit hela mitt hiphop liv?Denci: Du är duktig, bra text och skönt flow.Haaris: Annorlunda röst men bra. Bra flow, gillar inte din text så mycket. Liri: Tycker inte om din röst het, men du flyter definitivt bra, och är duktig! Sammanfattning: Tycker låten var riktigt fet, kul att alla håller normen, sällan det är så många bra rappare på en session. Tycker attityden är bäst i bärjan av låten, sedan försvinner den mer och mer. Det här är nog en av de bästa jag hört! Riktigt bra låt!
tack alla! december kul att du skriver utförligt!! Up med enna tjoo!
Riktigt fet "overall"!! :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
hyfsad! tony rizzla och n.m.e sken rätt mycket över resten! blev sjukt besviken på grizz faktiskt.. hojta till nästa session , så är jag down för en vers .. =) UPP!
Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!
cool:)
Tony Rissla fucka systemet på denna :D
http://stcmusic.se/
hur menar du fucka? bra eller dåligt?
äntligen är den ute :) har varit i Tunisien så har inte hört låten :) riktigt feeet tycker jag den blev. dom som la de bäst va Tony Rissla och nMe :)
Tony rizzla magnaa dumhet & juiz la det fetast:P Bra jobbat där boyys =))
http://www.znapmusic.com/farbrorgron/ shiiet denAjs-,-
Tnx;) !!
riktigt bra jobbat alla, tony, magna nme och denci ligger över de andra. juiz var också lite mer skön än dem andra
Stay strong
Tack alla fett kul läsning :)
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
tack folks!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt bra, diggade Tony rissla, nMe & Pikku mest.
Vore kul om någon av er kunde lägga upp texterna till era versen. Vill kunna den här, fett skönt flow :)
Evangeliet
Här e min text:har flippande texter ja sätter folk på plats. smaka min satts eller bered dig på tjaffs. ja käkar avfall från kärnkraftverk. så vänd dig mot mig och du får känna mark. av dom finaste korten e jag jokern i leken. så om du spelar dina rätt ändå vinner jag spelet. inte visste liri att ni sattsade galet. ett halvår i gemet, nu är snubben i farten.
Håller med Nybbe X, lägg upp era texter om ni orkar ;) Grymt bra session av alla. Fast tycker Pikku och Rissla presterade bäst!
It´s a banger go out with a bang// Like damn, this man, just doin´ his thang// N.M.E ya know the history// I´ve pissed of the most mc:es but noones gettin´ rid of me// Can´t be stopped unbreakable// you pickin´ up girls but Ima be the one who´s takin em home// magna pass that beat let me get it on to do// What I always do when Im in the booth, this aint nothin new// Hata min stavning om ni vill haha
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Skivsamlare
2009-09-14 21:49
Jag biggedybackar Magna för en masscollab, så kommer du in och biggedybara skakar asset här, det blir flashigt, när du flashar ass, laffy taff, bara glider mot mig, som i en perfect match, Pikkupop, vem fan är han?, tror du vi är vänner för du kan mitt namn?, det är Ta-fattrap, Pikkupopulär, håller du min rygg, bara hojta määään,
Pikkus 2 första rader är skönast i hela låten, fan vilket flow mään :)
Jossan af Ta-fatt börjar med en rivstart/ slutar på en prispall, kalla mig för iskall/ vill du starta krig behöver du en livvakt/ ge mig bara en minut sen viftar du med vitflagg/ folk tänker vad snackar dom om/ lägg ner den där skiten och rappa som folk/ men, Ta-fatt följer inga normer/ vänta tills vi kommer för våran tid e kommen/ ville du möta, ville du battla Ta-fatt rappers/ vi visar att du gör din skit förgäves/ ni rappar rappakalja, jävla syltskallar/ och ni sitter ba på skit som ett par dyngbaggar/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmm ska se om jag kommer ihåg min Denci vers: Det är samma gamla visa du vet hur det dundrar// samma gamla du vet hur det funkar// gungar, när jag dycker upp med mina hundar// tungast, flippar rader som dom vägde hundra// ingen match och det blir inget tjafs// men alla här bakom dom vill ikapp// men du måste träna för att springa så// men jag, jag skrattar hellre och tittar på //
mhm
SÅ JÄVLA SKÖN :) G-G-GRYMt ! :D
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Synd att det bara var dåliga rappare annars hade det kanske varigt fett :)
The End!
Skivsamlare
2009-09-15 18:09
MaleVox , länka till en av dina låtar så får vi höra dig ;) du verkar ju vara ''skitbra''
Pikku P17 Har jag sagt de? Men detta är inte hiphop och efterlängtad som medina tex jävla tönt
The End!
kommer upp med min text nar jag kommit hem fan.. tack for ni diggar folks :) malevox, va kallar du detta da javla tont?
Synd att det bara var dåliga rappare annars hade det kanske varigt fett :) haha wtf!?
Bland de tyngsta session's jag har hört. Sen kommer EN och klankar ner på alla, haha. Avundsjuka på lång väg
Pikku, Juiz & N.M.E ägde varenda person på låten. Det är fakta!! Vissa hör man inte ett dugg vad dom säger, och låter bara allmänt jävla överdrivna=) Hej svej
Tyckte den var riktigt Feeet !!! 4/5kronor kunde inte ge den 5 iom att vissa sänkte nivån, men tyckte Tony rizzla höjde den ;)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
NME, Pikku och Juiz höjde den här som fan. Tony rissla var bland dom sämre enligt mig! helt seriöst. hur svårt är det att rappa så snabbt men en sån text?
Alltså, denna diggades fett mycket av mig! Gött flow, bra texter.. TÖNGT! Bigbig up :) / M
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Usch så dåligt beat en del bra rappare dock, han som efter Tony Rissla är duktig.
Där är min text mannar:) kommer du komma till saken lägger upp benen på ryggen och taggar snabbt jag kommer och lägger de snabbare mannen galnare och snabbt i tackt snabbare mannen änn de hära kommer du aldrig uppnå snabbare kommer du aldirg bli ligger och tänkte att du blir rik kommer och vaggar din säng din tönt orkar inte slösa tid på sånna där mannen sånna jag kommer och döda att du blir känd går inte vägen som överkörda BRÄÄÄ!!
// Tony Rissla!
Skivsamlare
2009-09-16 22:23
MaleVox; jävla tönt ? haha. du har hamnat på helt fel ställe om du ska jämföra oss med tillexempel medina som hållt på med musik 10-15 år längre än oss. gå och lägg din jävla fjant
MaleVox Pajjas! är lugnt här nu så jag säger upp :)
make it 2!
Riktigt överfett beat! Och Tonys flow passar perfekt till det här beate, usch så bra. Snyggt gjort av er allihopa! Hejpa pojkka!
Dra åt helvete!
uppppppppppp
Magna, fick man inte se någon text från dig? :)
Evangeliet