Entertainment - Jag kan...
Tjotjo. Var uppe igår natt och kluddrade lite. Och så här blev det helt enkelt. :P Länk till http://www.speedyshare.com/961393739.html Hate or wait for somethin' else. Jag kan vara den.. Som du alltid velat ha Jag kan lyda dig, lyda som en negerslav Jag kan vara den.. Vara den som älskar dig Och sedan be på mina knän för att inte lämna mig Jag kan ge dig allt, bilar och smycken du kan få mitt hjärta som du sliter i stycken Bara så du vet, jag gör allt för dig Du får rycka mig i pungen, sedan sparka mig! vad är jag? Att gud gjorde mig så in i helvetes jävla ful, det är galenskap Jag har kärlek, jag är givmild Men jag får ingenting bara för att jag är skitful Vad är rättvisa? Vad är medkänsla? Tar mig fan ingen jävla stans med pengar Jomen visst, ett luder går an men inte fan om man vill mysa, gå på stan och hålla hand Och tänk på de stackars liven som måste stoppa saker i fittan bara för att betala hyran Jag har försökt med allt internet, blind dates med röda rosor i hand inget funkar, jag blir nobbad direkt och när det gäller hennes klänning bör jag hålla min käft annars får jag drinken över mig och en spark på pungen slutligen ett mittenfinger som ett "tack för skjutsen" Hur ska det hända mig att du tar min hand, torkar mina tårar och säger att du älskar mig?
Dra åt helvete!
tungt!
Great som Tony Tiger!
Hyfsat, men attityden var lite halvklen.. Känslan i den är skön, men den kunde varit snäppet självsäkrare. Texten är fet som alltid.
Hej
flowet är fett så inihelvete och själv tycker jag röstattityden satt alldeles lagom perfa för texten, lite halvapatisk mitt i sorgen sådär gillar att versen skiftar textmässigt med att vara dead serious till att plötsligt väva in ord och fraser om negerslavar, att ryckas i pungen osv- det ger lite fin kontrast och gör att det känns aningen originellare än de tusen andra låtarna rappare spottat om att de är nedstämda kort är gott, och denna låt var mumsmumma
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Tackar tackar. :) Skön beskrivning du gav på låten btw, Bamsebjörnen. Tänkte att eftersom Jockepocke är känd som en psykopatisk våldtäktsman så kan han inte bara gå och kära ner sig hur som helst! Så lite tryck och så vidare måste få glida in.
Dra åt helvete!
fett som fan!
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Tycker inte om när du gör "kärleks låtar" Enter & Majk ska va fula å äckliga. Haha har inte lyssnat på er på ett bra tag nu men checkade in din "User" nyss och lyssnade på låten du har där, älskar Majkman alltid så jävla klockren
skickar dig till västvärlden Rullar spliff av dina sängkläder Ja reppar Enter & Majk Fråga vilken heroinist som helst att vi är bättre än knark Så jävla legend :) Ledsen att ja propsar han i din tråd men ville bara få det sagt.
I alla fall diggade inte den här låten. Diggar inte någon av dina känslo låtar, annars diggar ja dina texter som fan. Du har utvecklats ganska rejält sen ja hörde dig första gången :) Gillar din röst med attityd!
Peace!
Hehe.. Sen när hörde du mig första gången? :D Och ja, Majk är en begåvning. :P Lite som min idol egentligen. Han som mestadels ger mig inspirationer om vad fan jag ska skriva om, så han ska ha tack för mina sjuka texter. :P Och nej, brukar inte skriva sånt här, men det började som en flumgrej där jag skulle ha ett röstläge där det låter som jag gråter. Och på texten ser du ju hela flumgrejen med negerslavar och ryckande i pungar som Hundsim nämnde tidigare. Men jag bytte beat och då passade det här röstläget mycket bättre. :P Ska allt tjata lite på majk så vi rullar igång med fler banbrytande låtar där vi förklarar i detalj hur vi våldtar folks efterblivna systrar. Fett!
Dra åt helvete!
Ska allt tjata lite på majk så vi rullar igång med fler banbrytande låtar där vi förklarar i detalj hur vi våldtar folks efterblivna systrar. haha längtar redan. Det var väl ungefär när ja började själv som ja hörde dig lite mer än ett år sedan i dagens läge.
Tycker det var najs...skönt att du du inte bara låter patetiskt som de flesta som gör liknande låtar.... När du lägger in några roliga rader mitt i allt.
You keep believing, I'll keep evolving
tyckte denna låten var grymt bra , härlig röst och små rolig text . Har dock aldrig hört dig innan , men detta var fett !
possitivt överraskad, utvecklats en hel del sen jag hörde dig sist, var iof längesen.. tummen upp
Kul att folk gillar, även fast den här typen av texter inte är min starka sida. :P Lite fler kommentarer, va? Kr0nan_: Visst är det roligt att höra folk utvecklas? :D
Dra åt helvete!
flowet är fett så inihelvete och själv tycker jag röstattityden satt alldeles lagom perfa för texten, lite halvapatisk mitt i sorgen sådär gillar att versen skiftar textmässigt med att vara dead serious till att plötsligt väva in ord och fraser om negerslavar, att ryckas i pungen osv- det ger lite fin kontrast och gör att det känns aningen originellare än de tusen andra låtarna rappare spottat om att de är nedstämda detta sa min mening rätt bra ! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
fyfan så fett,flowet är perfekt likaså röstläget. pz
(\_/) (O.o) (> <)
Kul att ni gillar, och tar er tiden att kommentera min låt. Betyder mycket när någon på whoa (som är känt för att vara slöa jävla fittor som inte kan trycka på några tangenter) lämnar en kommentar. Men jag skulle älska lite fler kommentarer. :) Dåliga som bra. Helst vad jag även kan förbättra.
Dra åt helvete!
har bara en sak att säga..TUUUNGT!!
tungt! checkat ett par låtar. holla om du vill kicka :)
Bra gjort med låten! skulle bara vilja höra lite mer Attityd! .. men men, smaken är som baken :) annars var det några speciella sköna rader som kom då och då under textens gång :) Flowet sitter perfect
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Tack tack. :)
Dra åt helvete!
Tyckte detta va grymt bra!!! :D<3
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
tkr de lät jävligt bra enter, diggade raderna, röstläget, flowet, allt satt där de skulle.. en av de bästa låtarna med dig :) sparas !! UPP ?! peace / Jontääh !!
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
Tack grabbarzz. Men faeen vad lite kommentarer det var. >:( Tar fan o uppar en sista gång en sen spolar jag den här tråden. :( Kom med en konstruktiv kommentar kanske?
Dra åt helvete!
najsigt floow
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När jag såg texten var jag tveksam, men det lät riktigt bra. Men varför i helvete skrev du "lyda som en negerslav"? Fanns det verkligen inget bättre rim som inte får dig att framstå som en jävla rasist? Jag hoppas verkligen att det inte var det du tänkte på när du skrev det.
Jag är bättre än de flesta, men sämre än de bästa. Netplay ute snart.
Hoodies Negerslavar (vilket inte var alltför ovanligt förr i tiden) var ju tvungna att lyda? Det kallas att upprepa historiska, kända fakta och dra paralleller. Sen om du accosierar det med etniskt hat får det nog stå för dig, men jag tvekar på att så många fler kan vara så korttänka- eller?
Så då är det okej att säga nigger? Det är ju ordet för slavande svarta. Skulle säga att majoriteten av den svarta befolkningen inte vill bli kallade negerslavar. Är du också rasist?
Hoodies Ingen här har väl sagt nigger? Dock måste jag ändå svara jakande på den frågan, jag tycker det är okej att säga nigger- fokus ligger mer på vad man menar när man säger det och i vilket sammanhang. Och Enter kallade ju aldrig någon mörkhyad för negerslav i låten heller, är du både dum och inkapabel till läsförståelse?
skön låt najs text och flow
negerslav va helt onödigt. men annars var det positivv överraskning ghos mig
Tack tack.. När det gäller att försvara mig själv, så verkar det som att Jack klarar det bättre. Kom bara på "punchen" eller vad man skulle kunna kalla det och skrev in det som en flumrad då låten skulle bli 10000% oseriös från första början.
Dra åt helvete!
N_Jack De bytte namn på Nogger för att folk tog illa upp. Du tror inte folk tar illa upp om någon säger negerslav, alltså associerar svarta som slavar. Negerslav betyder att det är en svart slav, det är inte en grupp svarta som är slavar, alla kan ta illa upp. Nigger betyder svart slav (negerslav) och du kan inte tycka det är okej att säga negerslav men inte nigger eller vice versa. Att det ligger i sammahanget och vad man menar är bara skitsnack. Säger du negerslav menar du negerslav. Om du sen vill förolämpa någon eller visa att ni sitter i samma båt är något helt annat och det var inte det vi pratade om. Och att förolämpa min intelligens var bara omoget, och jag tänker inte bemöda mig med att svara på det.
Hoodies Du tror inte folk tar illa upp om någon säger negerslav, alltså associerar svarta som slavar. Negerslav betyder att det är en svart slav, det är inte en grupp svarta som är slavar, alla kan ta illa upp. Jo. Men även saker som folk tar illa upp av kan väl jag tycka är okej? Sen om de inte håller med om saken är en annan femma. Nigger betyder svart slav (negerslav) och du kan inte tycka det är okej att säga negerslav men inte nigger eller vice versa. Jag tycker ju det är okej att säga båda?.. Analfabet var det ja.Säger du negerslav menar du negerslav. Om du sen vill förolämpa någon eller visa att ni sitter i samma båt är något helt annat och det var inte det vi pratade om. Ja. Jo. Du gör för många antaganden baserat på sjukt lösa grunder och desto mer skruvade jämförelser. Att försöka föra en diskussion med dig är helt meningslöst då du hittar på, drar förhastade slutsatser och till råga på allt drar helt orimliga paralleller. Tack och bock för mig.
analfabet s /-en /-er person som varken kan läsa eller skriva Jag har uppenbarligen både läst och skrivit, så på vilket sätt är jag analfabet? Det är snarare du som inte kan svenska och hittar på saker när du inte hänger med i mitt resonemang.
Att säga neger är inte fel, neger betyder svart. Att säga negerslav är fel. Det finns bara en betydelse av det ordet, punkt slut. Finns inget som heter svenneslav. Negerslav är rasistiskt att säga. Vad tror du rasism är egentligen? Dra upp dina byxor, gå upp ur din mammas källare och skaffa lite allmänbildning och framförallt språkbildning (främst svenska då som verkar vara ditt stora problemområde) och väx på dig ett par år. Sen kan vi snacka.
Jag tycker mina argument ser riktiga ut. Det var allt för mig, tänker inte starta internetbråk med nån jävla P12 som leker debattmästare.
Nu hänger jag inte med.. I en tidigare oseriös text då jag nämnde "neger" då var det fel som fan, men nu är det inte fel? Det är en förhelvetes jävla liknelse. Gråt i gbn istället.
Dra åt helvete!
Slänger fan en upp på den här, när jag tänker efter är jag hyffsat mycket mer nöjd än jag förväntade mig att jag skulle bli. Och det vore nice med fler kommentarer, helst inte tjaffs om negerslavar osv dock.
Dra åt helvete!
Ledsen, Enter.