Spades - Dickrider (svarar åt digerdöden, WilleS & Low-ASS diss)
yep, eftersom digerdöden typ inte kan köra battlerap så backade jag honom. Och så blev jag irriterad på anledningen de dissade honom förhär är dissen
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
asfett, du tar dom. sparar, :D:D puss på dig <3
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
haha härligt mannen! kul med lite dissar från dig! bra gjort fan :) pz
www.myspace.com/friphmusic
Lite flowmissar här och där. Men annars e den tööng;)
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Rätt soft ju :) Saknat dig ett tag.
vissa vidriga flowmissar och konstiga textsnuttar vägs upp av en överlag shoft text och ett annars råfett flow. om du ändå bara inte flowmissat hade det varit totalt murdah :( nu blev det bara rätt så murdah! sen känns det ju lite konstigt att du hoppar in i denna "beefen", iförsig inte konstigare än att de dissade mig och sen DigerD- men ändå! nåväl, en sötnos för en sötnos och du körde fett, sånär som på smågreyer och flowmissar- får se hur det här eskalerar!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Det va rolig att Lowass e fet för han e ju inte så tjock direckt :P
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams Drop-D Entertainment (musikförening)
fan du låter som en ripoff hundsim för fan:P men skönt flow och beat, lyssna inte så mkt på lyriken fan för jag e så jävla TRÖTT! behåll attityden :)
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
hahaha skojjaru!! willys? haha blir svar garanterat du har inget att komma med! sluta slicka röv haha!! flowmissar och mummel! hörs pz<3
Rap
Magnaa , hahaha- ripoff och ripoff.. jag och Spades har ju duo ihop så det är väl inte mer än rätt att vi ska få låta rätt lika av och till med? :o eller vad syftade du på? och dissa inte mina trådar :( </3
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Men ärligt talat digerdöden kunde han inte svara själv.?
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams Drop-D Entertainment (musikförening)
Har ingen mic sååååå nee kunde ju inte det men jag kan väl svara sen nångång om du väl vill det så gärna puss <3
Varje dag är framtidens historia.
ja det vill ja så gulligt =) det e roligt att whoa kommer igång igen alltid lika kul att jävlas med folk =) men varför kör vi inte alla en mass slakt :P för skojjs skull för alla som kommenterar Piss inte Kiss :D vi härmar dom då blir vi kända who=)
Paragraf7 eller Lowass ellr vafan du nu vill bli kallad, du är 22år gammal...orkar inte skriva mer.
hur vet du det här kan man ju fylla i hur gammal man vill vara :D eller hur :D
Tycker det är töntigt att svara åt andra.. Okej att man gästar deras svar, men att lägga sig i såhär känns som en dålig ursäkt att använda sina disspunches.. Sen diggade jag inte låten så mycket heller, du låter inte taggad för fem öre.. Dock är texten och flowet för det mesta fett, utöver flowmissar som störde mig.. Låten funkade, men ingenting jag sparar. Keep it up!
Hej
Tack alla =)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
upp2
tvärfet, störde mig inte på nått : s verkar bara va jag som inte störde mig på flowmissarna x D fortsätt : D beatet e dunderskönt, raderna feta, flowet nääjs. peace / Jontääh !!
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
sista uppen =)
Oooooh. Fetare flow fan! Låt mig vara med och leka lite :O Jag vill biiffaaaa a(L) Haahha. Näe men, JÄVLIGT snyggt flow jämfört med vanligt.
Dra åt helvete!
Det här var riktigt dunder dunder! Kunde inte upptäcka några flow missar, fortsätt såhär. PS: Word att Hundsim & Spades har rätt att låna stil av varandra. Trots allt de driver en duo tillsammans. DS.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
spades da man has done it again !
jobro P37: Tror det blir så automatiskt. När jag skriver texter tillsammans med en polare, då blir det automatiskt att vi skriver med exakt samma flow. Aja! Inge mer offtopic nu heller!
Dra åt helvete!
brabrabrabrabrabra! ska bli intressant o följa detta 8-)
hur vet du det här kan man ju fylla i hur gammal man vill vara :D eller hur :D Jaså? och det har du gjort?