Tycker definitivt att det du droppat låter bra! Men måste säga att första reaktionen, på dom första sekunderna, på första låten från albumet fick mig att tänka "vad i heeelvete".. Det gick verkligen inte att lyssna på refrängen! Det känns som att accapellan och autotunen turades om att misshandla varandra.. Kanske bara min reaktion då jag inte tål autotune, men ändå.. Tyvärr tycker jag inte att du låter speciellt annorlunda än senaste gången jag hörde dig, o de var när du hade klippt ihop en liten musikvideo.. Det är säkert den stilen du trivs med, och du har bestämt dig för att hålla dig till den, men tyvärr inte min stil för att jag ska känna "fan, nu ska jag dra igång salladins musik en stund".. Känns som alla dina låtar låter istortsett likadant på alla sätt o vis, ingen variation på bpm, samma flow, ibland missar du att flyta osv... Hata inte, jag hatar inte på dig! Absolut inte! Det låter bra, men inte min stil! Kul att du droppar ny skiva dock! Hoppas du får bättre respons än min! ha det gött! pz