Chaaban (GFS) - Sänkt Självförtroende (Diss) Chaaban (GFS) - Sänkt Självförtroende (Diss)http://www.speedyshare.com/551698707.htmlDiss mot några amatörer från Malmö.Pinter Antääh o Fröbbe.//Vers ettPinter sen när e du min pappa din fitta//Kom och börja slicka din lilla flicka//Gissa vem det var som fick din omvårdnad//Det var jag din pappa Chaaban e bevågad//Jag fick en gåva det var min kuk i din mammas//Jag knullar er och pinter började härmas//Pinter dissa mig först för jag var bättre jag vet//Han vill vara som mig jag svara och det sved//Han ville få publicitet startade beef ifrån början//Din lilla unge du luktar låt mamma checka blöjan//För att du ska bli lika bra som mig det kommer dröja//För att bli demkos kompis fick du smörja//Har inget emot malmö men ni smutsar staden//Och det e GFS som nu vunnit pokalen//Kan jag inte flowa ey jag knullar din syster//Oh shit det räcker pinter du verkar vara dyster//Vers tvåVa de inte ni som styrde staden ni bor i//Antes kompis fick en lavet av en vän till abodi//Skämms du inte pinter du e bara full av luft//Att stå o bara kolla på det e inte tufft//Ante din bortskämda horunge du måste skoja//När jag hörde din vers jag fick skratt noja//Det tog tjugosju dagar innan ni fick svaret tillbaka//Vi levde livet medans ni ert rövsvett fick smaka//Fuck pantmaskin raden vi på din mamma kör gangbang//Vi straff knullar henne igen same thang//Som pinter sa jag e ny och säg vem som leder//Jag knullade er och pappsen tog seger//Muthafuck er ni e dom pinsammaste snubbar//Ante det bäst kolla påvägen innan du snubblar//Sluta grubbla när du rappar ingeting man fattar//Håll käften din fitta du ska dö muthafucka//Vers treHade jag varit kass hade du inte tagit in fröbbe//Ej du, jag vet att du ångrar att du föddes//Visst visst min mamma bad ju dig vara diskret//Men din hon blev påsatt på ett diskotek//Ante e du still vassare du lika vass som min nagel//Jag kommer snart hugga min kniv i din tjocka mage//Stämpla på om du lyckas jag skallar och du ramlar//Du var på scen man hörde inget folk samlas//Nämnde du worldtrade center du vet vem som gjorde attenatet//Det var vi araber enligt alla och vetenskapen//Ska ni åka skidor på asfalt här i helsingborg stad?//Har du fett i hjärnan också eller vad?Fröbbe jag lovar vilket namn värre än namnet åsa//Hela du inte bara dit namn påminner mig om en åsna//Ni hade huvet uppe för mycket självförtroende//Jag blev sugen på att sänka er och jag gjorde de//