I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Piii&Nanaa - Vi vill ha beef nu (Diss till whoa rappare)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-09-16 21:19
hur fan kan ni skriva om mig?
oh att jag baita trofast?

*suck* dessa pojkar har inte här o göra
gör det bästa jag kan, men är alltid öppen för tips =)

2009-09-16 21:20
jag älskar eran musik<3<333<333333 :D

2009-09-16 21:25
pretty dålig..
Great som Tony Tiger!

2009-09-16 22:14
b-slim du gjorde en låt på precis samma beat, sa samma sak på samma sätt, säg inte att du INTE baitade han !

tack trailern :] vi älskar dei fast vet inte vem du e :$<33 looooove
Keep it real! Peace babe ;D

"Så länge de rimmar"
Rappare

2009-09-17 01:14
Sjukt bra, blir aldrig besviken när jag checkar era trådar killar, riktigt funny shit :D
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!

2009-09-17 07:31
WirrWieD

Asså jag måste säga att jag tror faktiskt Pii&Nanaa gör bättre låtar när dom är oseriös än vad du gör seriös.. Sorry men asså det är sant.

2009-09-17 08:51
det enda som var tungt var reffen haha! den satte sig i huvet! bra reff. resten var waack haha! peace //krilloboi
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2009-09-17 11:42
"b-slim du gjorde en låt på precis samma beat, sa samma sak på samma sätt, säg inte att du INTE baitade han !"

luffishen som baitade sober då?

2009-09-17 12:01
hahaha naoda ger er lite upp i tråden, för din snygga kommentar. Tack men nej tack, läs före du postar för det luktar bullshit, om du beger dig utanför Din och Pii&nanaas kompiskrets..

Allvarligt jag har gått på samma skola som alla ni och ni är inte stora pojkar.
Har aldrig vågat säga ifrån annars på något vänster, säger inte att, det kanske inte är så att dom är bättre, Tkr visst att dom gör bra musik.. Men om du kollar på killarna så fattar du en vacker dag..

Men när du känner press att du måste stöda dina kompisar, så skriv något smartare TIM...

För det dära var lågt och du siktade på mig, Ska jag sikta på dig nästa gång vi ses?

allt från mig denna gång igen, Ni har fått mycket uppmärksamhet..

När kommer videon när vi dissade er live på scenen?

2009-09-17 12:05
hahah för övrigt jonash, NI är dom enda hiphopkillarna som var där?

Släpp in våra kompisar som inte kunde komma in pågrund av alkokontroll,

Du vet lika bra som mig och alla andra, Att vi hade haft så mycket mer folk då,

KALLA MIG INTE MANNEN FÖR DU ÄR EN TÖNT TAR DET SOM EN FUCKING JÄVLA DISS..

Och ja fråga era kompisar dom tycker att ni blev rätt så utpekade och nertrycka av våran diss.
.... Och kom inte med att det var visst folk som lyssnade på hiphop där.. JO visst var det men ingen av dom har hört hiphop live förrut eller hur? hahah du är pinsam jonas, Nästa gång din kompis ska bråka ska du inte stå upp som en kompis då? Eller ska du stå bakom alla och gömma dig igen..?

2009-09-17 12:13
hahaha tredje på rad, Nu har jag en fråga till dig jonash. svara ärligt ska jag be mina kompisar göra whoa accounts så att dom stöder våran musik och sedan trampar ner på allt som är på sidan av? haha ni har ju ingeting utanför whoa, Chocke live ;) inför massor publik hade du sagg kvar i halsen från luffaren? haha ni kommer få mycket vänligt, SERIÖST NÄR BÖRJADE HIPHOP HANDLA OM GORBYS PIROGER? haha, Oj vad arg jag blir. sorry till dom som sköter detta ställe,,

Men omfg

2009-09-17 12:29
kaxxa bakom skärmen går jävligt bra , men irl är ni ..hm..ingen!
, och victor har aldrig sagt att eran fucking musik är kass, så varför säga att wirr äe kass?

i min mening tycker JAG att wirr är dubbelt upp, ni har inga jävla budskap i skiten ni skriver ,jämnför med han är ni så nära värdelösa man kan komma =)

det man ger får man tillbax i exakt samma shiett , så lägg ner tjaffset nu,ha. grow up mään

2009-09-17 16:18
Ta det här bråket i Pm eller någon annanstans. De vill ha kritik på sin låt, det här är inget battle. Känner ni er ledsna för att ni blev dissade? Gör en diss tillbaka då istället för att gnälla i deras tråd.

Tack på förhand.
Jag är bättre än de flesta, men sämre än de bästa.
Netplay ute snart.

2009-09-17 16:22
sluta skriv i tråden, ta det i gb eller nå, :)

"Så länge de rimmar"

2009-09-17 18:53
Pinsamt!Blev tvungen att skaffa ett konto här för att kommentera enligt min kompis.
Men vad är detta? Seriöst

2009-09-17 19:02
HAHA det enda som fick mig att skratta i låten va "Antagonisten, va är du kristen"
hahaha!

nej, flowet är hyfsat enligt mig, reffen är dock katastrof!!!
ni verkar inte kunna göra refränger utan att det skär sig (blöder i mina öron nu tror jag, tack för de)

Nej, inget ja digga
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-09-17 22:18
Malås enda riktigt duktiga rappare skriver inte i denna tråd och har tråkigt nog slutat göra musik verkar det som. Så det spelare ingen roll om ni diskuterar vem som är bäst och inte för det är han med stort M och det tycker nog alla i malå som vet vad hiphop är!

Over and out!

2009-09-17 22:25
asda word på dig hehe, Han har inte slutat ligger alltid på latfronten när vi ska spela in sorry men vi ska droppa snart båda två kanske kommer något solo med han då håll ögonen öronen öppna

2009-09-17 22:32
Okej då ska ja kika in här på whoa lite då och då så kanske man får höra något nytt med er snart då förhoppningsvis

2009-09-18 10:57
tack takc <3333 loooooooooooooove not

"Så länge de rimmar"

2009-09-18 18:38
"/>"/>

"Så länge de rimmar"