AjdiiN - Min lilla diss (TBC Diss) Shuu! En diss jag skrev ihop snabbt, säger bara fuck TBC!Länk till http://www.speedyshare.com/445260942.htmlHär har ni texten:TBC aka The Balkan Crew/Alla tre ner på knä och sug min kuk/Jag dissade och vann över smajkan och ciggar flippo/Segern var min direkt från början, Bingo!/Battle rond 1 på nya generationen/Vann jag över ciggar flippo den flippade idioten/Det var dags för rond nummer 2 mot smajkan/Han vågade shiden dissa när jag tände facklan/Jag dissar er för att ni är så jävla kassa/Inte för att det är kul utan ni ska sluta rappa/TBC lägger det kasst med keffa rader/Jag tar er mick och stryper er med en mickkabel/Kör micken upp i röven och fistar alla tre/Vet ni vad det balla é, att jag knockar hela TBC/Med mitt flow och jag kraschar ert system/Inga mamma skämt som ni kör och skämmer ut er/Reff:Detta är min lilla diss för er små fittor/På varenda en kör jag upp en dildo/Jag vet att ni gillar det era små bögar/Sluta rappa nu för ni är fucked up tröga/
lägger det kasst med keffa rader......stryper er med en mickkabel