[Audio] Daniiboy - Min underbara Skrev en snabb låt efter en händelse.ni fattar om ni lyssnar.Daniiboy - Min underbaraText:så lyssna nu baby för jag vet vad du tyckervi två tillsammans du ville det så mktatt vi skulle hålla hand genom alla dagarmen nu vart det ett kort slut på våran sagasom tog 2 år att bygga med kärlekoch du har varit det bästa om jag ska vara ärligför det finns ingen som nånsin kan ta din platsoch jag minns fortfarande då jag blev så fastvid dig och din närhet du var hela världenför mig jag svär men nu har jag tappat vägensäg mig vart är den så jag kan ta mig ditför det känns så tomt utan dig i mitt livtänkt att du inte kommer sova i min säng längreoch jag vet inte ens vad jag ska göra längre, säg migför jag har tappat min aptit för mitt jävla livvill att du ska komma hit, fast jag varit en skitmen vet inte hur jag ska göra allt bra igenoch det känns så knas att du bara är min vänvill bara att vi ska leva som det engång vardå det var så bra och vi alltid var så gladdå vi brukade vandra och bara hade varandraoch brydde oss inte alls om det fanns tusen andraför du är den enda och kommer alltid varaoch jag kommer aldrig att sluta älska dig min underbara Peace// Daniiboy