N.M.E - Pussy Boyz(Svar Typ)
Va i studion idag och hade gjort allt jag skulle så jag hade tid över och så jag tyckte efter dissen mot alla på whoa så bestämde jag mig för att sätta ihop ett snabbt spår bara =) Så hata älska softa rök något drick något ät något bara ni njuter =) Ah just jag kan inte mixa men slängde på lite shit bara ;PLänk till http://www.speedyshare.com/449644972.html Pii&nanaa tack för att jag fick något att göra på min fritid !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Så dåligt ha? haha
lite "lol" att du ens pallade dra ihop en låt mot dom där.. ge dom inte hypen dom söker? svårt liksom..
Neh hade tråkigt så ah bryr mig ingentligen inte fall dom får hype eller ej
fittpojkar thats the world, Fett man ! =)
http://www.myspace.com/akaamusik
Du är jätte mycket duktig! =DDDD <3 Vi gillar din låt, fortsätt släppa låtar sötis ;* <333
Keep it real! Peace babe ;D "Så länge de rimmar"
Fan vad hett n.M.e :D
dä ä näääjs brur!
låter sjukt underground på ett grymt sätt fortsätt kicka
haha NME detta var tungt keep i coming :) / vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
Toastare
2009-09-15 10:48
tog du verkligen åt dig av den sjukt dåliga dissen? en rad och du kommer med en hel låt? fjant
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.
vem e du robin va? jiddrar du eller !? vavava?!?! töntjävel kom då !!!! haha nä men jag har inte lyssnat på låten orkar kanske göra det sen. Vi får se cheers
mhm
Toastare
2009-09-15 10:54
who am i where am i.... oh ... who, am, i ?
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.
Manneeeeen vafan slösade du ett så mysigt beat på detta för ? ledsen i ögat blev jag. Men men mixen var keff :D Fast inte skit keff, låten var keff men ändå inte, den var alltså bra men ändå inte, alltså lite mer slipning på allting behövs, men ändå inte. Dom är döda, men ändå inte. Eller? jo. Det tror jag, vad tror du ?
mhm
han robin är hatare låt han hata jag älskar han bara för det kalla mig fjant kalla mig vad du vill ler bara :D
haha vad keff du är brushään :D, haha
ah jag vet man men har ju en bra bortförklaring iaf haha
Det lät skönt smutsigt :D
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Trodde inte nån som nämndes i den låten skulle sjunka så lågt att dom svarade, men jag hade visst fel.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
haha hade bara tråkigt fan va alla ska va sura då fuck that jag hade kul när jag gjorde skiten iaf
vad fan spelar de för roll om han svara han bevisa att han är bättre än dom och att de är en kul grej de va soft keep it up peace
ait
haha var dennis full när han skrev? haha. njae nme du är ju skön men fan vad du hade kunnat döda detta beat moooore.
Stay strong
Hahaha, övertungt NME, kanon låt, tack för att jag fick ett gott skratt, men dude, det finns konstiga människor på whoa, ingen som förstår ironi och att det kan vara roligt att göra musik när man är "oseriös" god damn vilka idioter! Ursäkte svenskan, har precis vaknat så fingrarna är inte på rätt ställe, peace! :)
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
som sagt känns det mest väldigt onödigt att svara på två rader från två som antingen är det mest puckade radarparet i världshistorien eller som bara driver :/ menmen, flyter ju på rätt duktigt men tycker din engelska brukar låta bättre och "tydligare". jaja, jag är trött i huvudet- men inget snack om saken att de "förlorar/-de" eller fan man ska kalla det!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Fan soft ändå.. Men du skulle ha lagt ner mer tid, Dom ger ju dig hype genom att dissa dig och du får hype genom att svara nu.. haha alla som vill ha hype borde svara, Men eftersom att whoa är anti mot det som luktar framgång och "hype" tid i ljudspelaren- Tkr det var bra att du svarade, Tänk utanför whoa om folk hör att ni blir dissade och inte svarar.. Inte bara hiphopheads här inne som reagerar på allt som släpps.. allt från mig och alla har olika åsikter det vet jag om redan.. Peace
Tack för den postiv responsen fett kul att läsa !
haha, fan asså. denna va fet ändå. du skulle lagt ner mer tid på inspelningen iaf. en extra 30min eller en timme typ. sen fått den mixat så hade låten absolut pumpats här! ^^ lyriken e nice, diggar mest 2a faktiskt, den känns mer så som att du egentligen inte bryr dig. medans första känns som du e för allvarlig ^^ reffen är rätt soft, halvt catchy t.o.m! ^^ nefan keep going man! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Att folk tycker detta är fett är fan skrämmande... Antar att många är röv slickare..
Shit man. Du är tung som fan om du frågar mig. :S Keep it up, liksom. Skiter totalt i vilka fan du ger hype, beef är tamejfan bättre än bärs, vare sig dom är otakt eller inte... Är man en "skryt-rappare" är det alltid nice med levande tavlor! Kör hårt.
Dra åt helvete!
Sorry att jag smutsar ner, Men donk1n snälla skjut dig själv. Du stinker fan mer än Vad Pii&nanaa gör med en sån där kommentar i trååden, Blir bara så irri
haha riktigt kul att nån svarade! iallfall en av dom som blev "dissade" av piinana hade humor :) låten diggades :)
haha det här är fan roligt :_P
ait