piss inte kiss- du Länk till http://www.speedyshare.com/821677950.htmlbeat: ghetto prostext:du kallar mej keff, kalla mej vad du villjag öppnar min käft ändå, så ta det chillfuckar hela gemet, men det e inte feletdet e du som spelar allan på mickenjag e inte som puff daddy med slipsenmen e snart lika rikför jag vann 10 kroner på trissshit, my magic fingers touch your wet clitshit, your girl is really a bitch-ha hadu snackar skit, vem e dudu snackar skit för du suger kuk å e allmänt fuldu pamela andersson har mitt mobil nummermen fuck henne, jag e med lisa ekdal å äter hummermedans anna book ligger underå gör armhävningar3 stycken lär hon klarahip-hop lever kan jag anasäljer crack till pensionärer å polisen e där å spanarfuck them, jag e ju polis självför har blinkande bling bling brillorå min brud har blinkande bling bling dildosjag säger bara chill-ho chill-ho chill-hojag betalar kräfterna ikväll å hyrr film-dådet blir "3 porr filmer betala för två"om jag hade haft en son, så skulle han heta charles mansonå bli hetsad att bara lyssna på pojk gruppen hanssonjag e så jävla, jäkla randomhela min stil e fukkad sen jag föddeshela min lever har blivit fukkad sen jag å flaskan möttes-"jag skiter i hype för jag e hip-hop hora"folk betalar mej för å lyssna på mitt shit-talknä jag drar, ska till ett skit-hakå dricka ett tagoutro