|
|
|
|
|
Markulin - Det hemliga brevet [audio]
En låt jag gjort som en hyllning till min morbror, är dock inte nöjd med mixningen. om ni är snälla droppar ni kommentarer i tråden, är dumma droppar ni dumma kommentarer i tråden! kort sagt; kommentera i tråden.
Låten finns på myspace: Länk till http://www.myspace.com/markulins
Visdoms ord från Markulin: Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Det är Dino da don som bidragit med beat btw
Visdoms ord från Markulin: Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
|
|
|
texten är riktigt bra rappen är med bra. tycker som du säger att mixningen vart sådär sne tycker jag kanske trummorna distar lite men annars bra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Tack :) känner ju som sagt till det där med mixningen, ska spela in en ny variant där jag låter nån som kan mixa.
nån mer?
|
|
|
Hejsan på dig Reine förlåt att det tagit tid att skriva svar på förra brevet som du skickat med en vind jag är ofta vid din grav och lägger blomman vid din gravsten tänkte bara säga att jag saknar våra barnsben tiden som vi hade när du fortfarande var en människa på jorden ja jag saknar alla dar och jag säger bara det att satan borde förbannas för att han smitta dig med cancer så du sluta att andas.... jag blir så förbannad för atthan lägger sig i det jag vanligtvis till vardags brukar kalla för mitt liv Jag menar bråkar du med mig är det vardagsmat för mig men om du bråkar med familjen kommer jag att krossa dig metaforen står i låten för jag hatar den demon metaforen står i lågor för jag hatar en symbol satan är symbolen för allt mörker i vår värld ska bara hämta mera papper som finns i min neccisär. Det är första versen, kan hända att nån rad är fel, men jag skrev bara ihop detta snabbt nu, för jag är lite stressad
|
|
|
fin låt
offtopic: tror du på satan, helvetet o himlen? äru kristen?
|
|
|
Jag är kristen ja, why?
|
|
|
nej de var bara av ren nyfikenhet pga låttexten
|
|
|
aight aight, förstår, men budet med låten är ju i huvudsak inte riktat mot det kristna, utan om min morbror. (fast jag gjort låtar med kristet budskap förr) men denna är kort sagt en hyllning till min morbror
|
|
|
Skön känsla i den! Tycker dock mixen låter lite lo-fi.. Men rapen är skön och texten är ärlig och bra. Keep it up! :)
Hej
|
|
|
:)
tack för all fin kritik, inte många som kommenterat men dom som kommentera, kommenterar fint iallafall.
men dont be afraid att peka ut brister
|
|
|
Sista uppen för idag, nu ska Markulinen gå och nana... natti!
|
|
|
har mixat en ny version av låten, lägger upp den imorrn
|
|
|
Nån mer kan väl kommentera innan tråden dör eller?
|
|
|
Upp, grymmt !!! bra text, bra flow, grymt helt enkelt!!!
|
|
|
Tack tack Simonen :) värmer att höra, verkligen. nån mer? ska eventuellt komma nån musik video på denna längre fram också, när jag mixat nån bättre version på den vill säga.
|
|
|
Nån som vill hjälpa till med att finputsa mixningen btw? sen vill jag ha kritik på låten mer! måste finnas nått jag kan förbättra eller?
|
|
|
Jag ger mig inte förräns jag får en kommentar till idag!!! upp!!!
|
|
|
den var bra gjord , fin. flow,budskap,känsla , forsätt me de du gör, peeaace mannen
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
|
|
|
tack tack :) tror dtta är bland de första gångrna jag bara får positiva kommentarer, och det känns bra för jag har verkligen lagt mycket själ i låten.
tack igen!!!!
|
|
|
eftersom ni inte kommenterar nått negativt på låten börjar jag undra om det inte finns nått jag kan utveckla, kom igen nu!
så bra kan jag väl inte blivit helt plötsligt eller?
|
|
|
Riktigt tungt! Härligt du använde mitt beat :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
:) du ska ha propps också mannen! riktigt fett beat du gav mig mannen!
|
|
|
Uppar denna en sista gång sen får det va... UPP!!!!
|
|
|
|
|
|
|