Uppar med en textning för döva. :) världens ledande ledare, de känner sig hotade rolf-peter är mannen, mot perversioner och blotare ()och han ska han bli, kung- en vacker dag- det har han, lovat ska man skratta eller, gråta- (heh) han gör nog båda han blir knullad överallt, av osynliga släktingar ( )och dom är äckliga, men rolfs citat är festliga han har överlistat kungen, och prinsen av england ( )som är från england,( )vilken grej va? rolf-peter- kämpar, mot onda kannibaler ( )som mördar barn, mannen är ett sant mirak,el rolf-peter- kämpar, mot dom som stjäl hans för,etag han är steget före, rolf-peter med ett öv,ertag dansar indi,en goa- och vänder på jorden ( )han är bäst, ge han femti' miljoner! så han får råd med bastu, och att tvätta sina kläder så han kan bli kung, och därmed rädda hela världen ( )vi behöver han, hela svenska folket han har lösningar på allt, men alla verkar skämta bort dom ()rolf-peter för,espråkar- renlevnadslivet massa frisk luft, och lite b-vitaminer ()han vet vad han talar, om- han tog en sväng genom, knarket ( )men klara sig, nu kan han le mot allting ( )verkar han avskräckande?, smaka sprejlackering han en är badmästare, och ser ut som herman hedning (Rolf-Peter) ni vet väl vem vi snackar om? riddaren med ett svärd i form av en flaska rom! (Äh, fakkoff!) era blotare och kannibaler innan ni får smaka vreden från.. Roffe Andersson Chea! För Rolf-Peter klarar sig ifrån allt från grannar ifrån familj, ifrån kungar, prinsar och en ambulans! För det är så han gör det, simmar över sjön och snor Prinsen av England tusen minnen ifrån förr! () Så du kan sluta med att protestera Om du inte vill få ditt fula plyte ommöblerat Huh, hans familj har gått han bakom ryggen Men om DU gjorde DET, skulle HAN ta din cykel! Du kan inte vända mig mot Roffe, bögjävel om du inte fixar mig en orgie på havsbotten.. Och du fixar aldrig sånt.. I alla fall inte en som är bättre än Anderssons! Du kan ta och sticka hem, för inte ens kan den självaste kungen sticka upp mot JNL! Jag menar Rolf-Peter! Han är även tomten och när det gäller sina KK's bryr han sig om åldern! Fuck allt ni har - För nu kommer Roffe och snor julandan som afghanistan!
Dra åt helvete!