[audio] asma - it's ok [session]
its whatever.asma - its ok sometimes i wonder if im really in my right mind i never think about it whenever i write rhyme i need to pipe down - right now hide my despair in the thick darkness of night time choose a word, pick awkward and set my sick world on fire and then sit tight if lifes a bitch, i aint treatin that bitch right and honestly i dont know how'ta get by its like a part of me cant heal and im dead tired my motivations broke, im on my fifth try to not light a blunt tho im a bit high bit high - hi but its ok - its okey dokey im rollin, smokin - the show is over no more promises im s'posed to hold up fuck the drama in ya rollercoaster and what not, uh phoney posers and snakes act like friends money pose as a sulution again whatever i do you acuse me and then madness hits me til its bruisin my skin and you aint foolin me im usin my brain aint no truth in you, the proof is my pain im surely insane - move in my way try'ta stand tall and ill put you in the rain aim - for the heart of the heartless - thoughts of the thoughtless i got the spark of the spartans yea - and im prolly the farthest thing from a botanist but your all in my garden when im coughin my heart up and it's partially martian and im fallin apart when im lost in the darkness cause im offa the wall and i feel like a moshpit for the poeple who wonder who josh is i dont know - follow the gossip in the lab;
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävlar. deep shit man! riktigt feeet lyrik asså. beatet e layed back, och översoft! detta va fan riktigt jävligt bra! några favorit rader: sick world on fire and then sit tight if lifes a bitch, i aint treatin that bitch right aim - for the heart of the heartless - thoughts of the thoughtless i got the spark of the spartansUPP!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
En av dom bästa på engelska tracks i sverige, inget att sova på!!
www.myspace.com/melvinjunkyard
it's okey to be gay bubben<3
Keep it real! Peace babe ;D "Så länge de rimmar"
god dammit så jävla skön : P sov inte på detta whoa
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Like fett som vanligt! kul att du fortfarande fortsätter spotta fina grejer efter stay silent! Ser fram emot mer släpp man. peysh
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Skönt som fan keep it up asma :) / vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
fet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thnx!
yea, riktigt fet.
rätt fett, men tyckte inte beatet var nån höjdare.
Denna låten var helt okej. gällande sound och beatval var den soft och texten var mysig. Men jag tycker inte detta är det bästa du gjort, inte för att detta är dåligt på någon kant men dina kanter brukar vara liiiite vassare enl. mig. peace man! keep it FUCKING up ..waitin' for EP.
Think of a colour you've never seen.
Den är inte dålig määän som sagt, men du har gjort mkt bättre än såhär. Plus att jag tycker beaten är rätt tråkig, men du har skrivit bra som fan as usual. Och den håller definitivt så hög standard du får på detta forumet! One luv dude! Peeeys
tack dudes, det är som sagt en session.
mään du gör de igen. vet inte va ja ska skriva du vet redan va ja tycker. big ups!
damn.. Fett nice
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Sjukt fett, grym lyrik och flowet sitter perfekt, big up!
det uppskattas.
FETT ASMA!
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Något i denna stil saknade jag faktiskt på stay silent, som förövrigt var sjukt fett!! aja, vår svenskengelska gud har talat. sjukt najs
Stay strong
thnx, jag venne om jag tycker att det inte fanns liknande spår på stay silent tho.
grymt man!
http://www.myspace.com/akaamusik
thnx dude, anyone else?
Riktigt jävla fet låt bro, älskar att du har din egen stil, unikt! MYCKET BRA! UPP FÖR HELVETE!
hoppas du aldrig börja med den skiten med techno beats o autotune. Denna är riktigt fet, och stay silent var bland det bästa man laddat ner i år.!!. Vore sjukt fett med en collab med dig, helno, anxious.. En riktigt muurdah hit!. Pz
tack anxious, jag jobbar fortfarande på att lyssna på din tape ordentligt. ill hit you back! tack så mycket råbiwn & klacc, och btw; technobeats & autotune blir aldrig min grej. fett att du diggar stay silent man, håll ögonen öppna för My Demons EP med melina och det nya mixtapet utan namn med antagonisten! peace yall!