[Audio] Daniiboy - Mah dear (Session) Shuue, några var här och spela in och jag vart sugen att droppa nått så jag skrev nått snabbt och skrev in det snabbt, och det här är resultatet,Låten kan laddas ner här!Daniiboy - Mah dearText: DaniiboyBeat: VybebeatzMix: Daniiboy Text:åh baby lyssna nu för jag gör det för oss båda tvåför vi kämpade väldigt längre, så det är väldigt svårt att bara gårför jag tänker på dig ofta, men det är bara så det kommer vaoch det är jävligt svårt glömma och sedan försöka att må lite brapå alla våra fina stunder då allting var så underbartdet finns säkert lite hopp men jag kan bara undrar vartalla våra minnen är fast jag inte kan tänka riktigt klartmitt hjärta jobbar i tusen varv med puls i en omänsklig fartthis is to my baby because i know i've been *I've been* very bad listen to me now cuz i have been listen to you for a whilecuz if yah will take me back i svear a will make yah laf againbecause you have filld me up with all of yah crazy love mah dearPeace// Daniiboy