I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Anxious - Concrete Rose

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-09-17 23:59

Anxious - Concrete Rose

Sååådääär, nu är väntan över ...

Äntligen släpps tapet, hoppas att ni gillar vad jag kokat ihop och att det kommer att pumpas högt imorgon hos alla som tankar. Alla som tankar måste slänga in minst ett inlägg asså, har inte gjort detta för inget, släpper det gratis så ni kan åtminstone ge mig ett inlägg

Any way, hoppas ni gillar mitt tape!

Länk till http://flyfile.us/6ax2ckusbb8a/Anxious_-_Concrete_Rose_(2009).rar

Peace & Love / Anxious

2010-09-28 01:47
WOW!
vissa saker är helt otroligt.. Som den här plattan.
Härligt jobbat!
Fortsätt!

2011-03-03 09:57
Sitter och läser igenom mina gamla kommentarer och inser först nu vilken liten spammare jag var förut. Vill dock fortfarande be dig att ladda upp albumet igen då jag råkade ta bort det när jag bytte dator för ett tag sedan - jag håller nämligen fast vid att albumet är bra mycket bättre än det mesta som släpps på sidan.

Hoppas att någon kan slänga upp en fungerande länk, tack på förhand.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2011-03-03 13:02
Diggas som fan! Bra engelska me :D

2011-03-03 14:28
Sitter och läser igenom mina gamla kommentarer och inser först nu vilken liten spammare jag var förut. Vill dock fortfarande be dig att ladda upp albumet igen då jag råkade ta bort det när jag bytte dator för ett tag sedan - jag håller nämligen fast vid att albumet är bra mycket bättre än det mesta som släpps på sidan.

Hoppas att någon kan slänga upp en fungerande länk, tack på förhand.

jag hoppas inte du missade hans andra album "long live the short lived" som låg på första sidan på whoa i 2 veckor? :O
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-03-07 09:49
har inte varit så uppdaterad när det gäller rap det senaste så har missat det totalt - ska se om jag kan inte de nu, om det finns nått spår kvar
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2011-03-10 08:59
det är säkert bara jag som är kass - men jag hittar inte hans nya snack?
Skulle du kunna bidra med en länk eller åtminstone berätta vart på sidan jag hittar det :/

2011-03-10 09:00
"tape" menade jag och inte "snack" vettefan hur jag fuckade upp min stavning så rejält

2011-03-17 08:54