[Audio] Daniiboy - Mah dear (Session) PLUS massa andra låtar Har jag lärt mig att mastra och mixa låtarna mycket bättre så det låter lika bra på vad du än lyssnar och ljudkvalliten är mkt bättre!!Nyaste låten är:Daniiboy - Mah dearSom var en snabb låt jag skrev och spela in igår!Text:åh baby lyssna nu för jag gör det för oss båda tvåför vi kämpade väldigt längre, så det är väldigt svårt att bara gåför jag tänker på dig ofta, men det är bara så det kommer vaoch det är jävligt svårt glömma och sedan försöka att må lite brapå alla våra fina stunder då allting var så underbartdet finns säkert lite hopp men jag kan bara undrar vartalla våra minnen är fast jag inte kan tänka riktigt klartmitt hjärta jobbar i tusen varv med puls i en omännsklig fartthis is to my baby because i know i've been *I've been* very badlisten to me now cuz i have been listen to you for a whilecuz if yah will take me back i svear a will make yah laf againbecause you have filld me up with all of yah crazy love mah dearSå lyssna på dom nu, har gjort om dom 5 senaste låtarna!!Länk till http://znapmusic.com/daniiboy/Peace and love!