Makk-E - Befälhavare (Session)
Tjena! Gjorde en låt idag, och jag la in den här för att få kretik! Så lämna kommentar så blire nice! Dryga inte som alla andra brukar göra här. Typ "jag tänker inte lyssna pga topicen" spela roll! Hoppas de diggaz, (session) Mix: Jag Beat: free beat TANKA!Länk till http://www.speedyshare.com/571375572.html
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
sista upp för idag
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
upppppp
upp för fan
man får uppa som fan nu
UPPPPPP OFFTOPIC idiotz
nedladdad 6 gånger utan kommentar?
kommentar??
låt tråden dö.
Keep it real! Peace babe ;D "Så länge de rimmar"
käften, varför.. för att jag inte e som ni som är ute efter hype jävla nollor
jävla töönt, ska ni inte dissa typ snoopdogg och jay-z typ snart? asså ni får fet hype då killen :) kör på!
7 - Uppa inte din tråd för mycket Rubriken säger allt, högst 3 uppningar gäller, efter det så blir tråden låst eller borttagen. Tänk då också på att tack-inlägg räknas som "smyguppningar". Självklart får du tacka för kommentarerna/kritiken men skriv då inte ett inlägg för varje kommentar du får, skriv ett när du har fått 15-20 kommentarer
Ss, JA ERKÄNN HAHAHAHA VÄLDDIGT DÅLIGT GJORT , fufannn asså, lika kass som denna sidan är hahaha, varför ska jag bry mig om vad 2 bokstyäver säger till dmejh?`? haha fucj ogg // / "Ss" cooling, är så fucked uyp trätt på att folks ska skita i att checka eller bara ladda ner för att topicen är tråkigt, jävla idiot dra åt helvete, ja skiter i allt fitta. , vem bryr sig assså? agahaghaha, så fuckat tröärr på¨detta så ja bryr mig inte, uppa minst 3 gånger i tråden inte mer, whaa ja har typ uppat 5 miljoner ggr och då säger piiinanaa att jag gör fel och att jag är pinsam och? varför tyycker han det är pinsasmt? de e väl ennu pinsammare att skaffa hype genom att dissa hela whoa? pff fua!
Ss: föresten, vad är dåligt? Jag bad om kretik inte nåt jävla luffar svar
Jättebra, hur länge har du uppat tråden? :o Hata mig inte bara för att jag hatar!
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
Kretik stavas kritik*
Men skojar du med mig? Varför påpekar du mitt stavfel?
allt sög grabben:P d ja mena med kasst, är att allt var dåligt:P, sen att skryter sådär när du är riktigt kass gör inte saken bättre, tyvärr
går ju fan inte att lyssna på ditt skryt när du är så wack, blir bara ironiskt
Kämpa på så kan du slå tillbaka på alla haters! :)
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
tyvär inte bra gjort! Träna mer du kanske blir brà?!:D
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
OKej, va full och dum igår så sorry för dryga kommentarer, och jag kan säga att jag inte har känsla när jag spelar in känns det som, jag står i mitt rum som är sjukt litet, plus att hela min familj är hemma och då blire ännu mer okonsentrerat.. Önska jag hade riktig studio. Peace
värdelös
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
flow? du borde sluta rappa
scumbeer: Haha, jag tänker fortsätta