Jafari - Jafari Länk till http://www.speedyshare.com/836183960.htmlVers 1Jag kommer fan att segra med markant marginalFör jag är en helt jävla galant amiralÄter kött och ben som en bastant kannibalEn ensam liten jävel utan riktiga kamraterErövrar hela världen såsom listiga araberHela min click består av sliskiga bastarderDu lägger din tid på att skriva vitsiga balladerOch gömmer fan dig bakom dina fiktiva fasader Jafari gör takter i det livliga kalaset Jag är ett underverk, jag är kolossalt makaberEn freak of nature som är onormalt kapabelSå håll dig tillbaks här pågår dominationJafari och Beats, vilken kombinationUtan nån tvekan eller nån komplikationVers 2Hela min click består av törstande kumpanerVi är lika tjusiga som öppnade tulpanerNär jag börja rimma så mognade kuragetSlänger ner din kropp i det odlade buskagetJafari, en av världens allra galnaste poeter Du faller från toppen så som dalande kometerDu ska ej förneka mig för så talade profeterMarx och Engels skrev mina kamraters manifestSveriges styre är fan ett bastarders kabinettJag tog min näve och splittrade frigolitenDom tänkte mörda mig, då trixade giljotinenTog pinnen i höger hand och fixade symfonierLät pennan gå på pappret och hittade synonymerDu ber till Gud och liknar en fanatisk Vatikan Du klär dig i lakan som en afghanisk talibanOch känner dig hemma i ett arabiskt PakistanRefrängJag utövar strategi som en atletisk kombattant Och satsar på att bredda mitt utspridda sabotageDu ser ner på folk och fan helt patetiskt nonchalantMen jag låter mig ej luras av uslingars kamouflage// JafariKritik på text och inspelning tack //Jafari