Brynto - Svarta Moln [YouTube] Gjorde denna för nån vecka sen helt förskyld så e rätt nöjd , lämna gärna en kommentar har bara hållt på med musik i ca 1 år så vill ha comments:DTror de kan vara nå småfel i texten;)TEXT:mitt physke e lågt bär ångest som vill uthuvet rasar samman hela kroppen e helt slutbörjar flippa ur mina sinnen e instabilamina ben skakar galet för o gå får ja krigavill byta sida vända blad göra allting bramen de e en dröm som ja får ha varje dagför verkligheten e knas och allting e skitsaknar grovt att vara lycklig i mitt livmen bit för bit börjar nånting byggas uppfuck till psychoser nu ere pass på zuttlivet e tufft o behöver inte mera tjafsdagen e fuckt och ångesten har hunnit ikappdag som natt svettas ja över hur ja leverskaver skavsår i min själ över alla problemengår upp på scenen kollapsar och blåser ivägva ska ja göra nu de e mörkt i min världReff:pass till hasch nu ere dags för rastpanika minnen som sliter sig fastsvarta moln gråa murar bara misärångest knas låt mig välja rätt vägvers2:de e chock mycke som finns i mig som vill utångest panik massa andra saker i turvill förklara men hur ska ja förklara för eratt hela världen e både fuckt o upp o nerklarar inte mer känner att ja snart kommer fallaför psychet e lågt varenda dag e allt detsammahur långt ska ja vandra för o få lycka o glädjeser bara svart o säger fuck till hela världenså erä att vara helt nere o inte veta var man skae rastlös vill göra nåt men finner inga svarså faller tillbaks sätter mig ner o får paniktankarna e kaos hela världen snurrar i mitt livlyckan sprang förbi o nu finns bara hatet kvartiden läker inga sår bara se ärren ja harchock knas som barn och de vart salt i sårenförsöker söker letar efter nån som förstår migreff:pass till hasch nu ere dags för rastpanika minnen som sliter sig fastsvarta moln gråa murar bara misärångest knas låt mig välja rätt vägVers3:Förklarar saken orkar inte längre förståblir kaos i hela sinnet o ångesten slårslag som ja får som skaver galet in i själensom gör så ja känner mig helt ensam i världenpå färden ja gått på stigen av melodier o tonersagt miljoner ord som blir mina egna visionerberättar versioner ur min vinkel på olika sakermen får inget tillbaks vandrar vilsen i kloakerhar mina orsaker varför glädjen e bortaser ingen stig de spottar knas utan måttafast oftast på olika sätt (led mig rätt)just nu ere bara kefft (se var de lett)vill äta mig mätt en dag då ja kan skrattainte bara se mörkt o se alla vägar helt svartade e fuckat såg mig själv när allting försvannmen lyckan e borta vill hoppa från min kantreff:pass till hasch nu ere dags för rastpanika minnen som sliter sig fastsvarta moln gråa murar bara misärångest knas låt mig välja rätt väg
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?